User Käyttäjä Salasana  

lauantai 7.6.2025 / 18:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näytönohjaimen päivitys=kone kaatuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näytönohjaimen päivitys=Kone kaatuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
17. heinäkuuta 2005 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tämmöinen ongelma, päivitin koneeni näytönohjaimen dna-drivers nimisellä ajurilla. Kun olin asentanut piti käynistää kone uudelleen, avasin kun oli käynistäny kone itsensä uudelleen niin kone teki taas saman perässä. Sitten se loppui, no ajattelin sitten mennä pelaamaan cs:ssää. No ei mennyt kuin 5sekunttia niin kone käynisti itsensä uudestaan ja tekee sitä kokoajan. Olen tarkistanut että ajurit sopivat minun näytönohjaimeeni. Olisi vaan niin pakko saada uudet ajurit.

Inside The Fire
Senior Member
_
17. heinäkuuta 2005 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hae driver cleaner http://www.drivercleaner.net/ ja posita ajurit "lisää ja poista sovellus":sen kautta ohjauspaneelista. Sen jälkeen boottaa safe modeen (paina F8 juuri ennen kuin näet winXP lataus ruutua) ja puhdista ajureitten rippeet koneelta driver cleanerillä. Tämän jälkeen boottaa takaisin normaali tilaan ja asenna uusimmat viralliset ajurit.
Member
_
17. heinäkuuta 2005 @ 17:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai noin se käy :) Kiitos

Inside The Fire
Senior Member
_
17. heinäkuuta 2005 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on se turvallisin tapa, jota on hyvä käyttää jos päivitys aiheuttaa ongelmia. Itse laiskuudessani aina vain asennan vanhojen päälle =)
admins
Suspended due to non-functional email address
_
17. heinäkuuta 2005 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joskus voi vaatia dx9c uudelleen asennuksen/korjauksen
Mainos
_
__

_
Member
_
17. heinäkuuta 2005 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä, joo itse kanssa asettelin vanhojen päälle ym. :D No mutta nyt toimii taas kuin unelma näytönohjain :)Niin ja tosiaan jouduin asettamaan tuon dx9c:n uudestaan. Kiitos siitäkin tiedosta

Inside The Fire
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näytönohjaimen päivitys=kone kaatuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy