User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 16:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > mitä dvd-levyjä tilaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitä dvd-levyjä tilaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Puksu
Junior Member
_
17. heinäkuuta 2005 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä aion tilata nierlestä (www.nierle.com) tyhjiä dvd-levyjä xbox-pelien polttoon. Mitä levyjä suosittelette? Boxissani on Philipsin dvd-asema.
Member
_
17. heinäkuuta 2005 @ 20:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin juuri itsekkin 2viikkoa sitten dvd-levyjä nierlestä. Minä suosittelen Samsung:in Pleomaxin dvd-r/dvd-rw levyjä 8x nopeudella voi polttaa ja niin. On toiminut minulla ainakin loistavasti!

Inside The Fire
vesa791
Junior Member
_
4. elokuuta 2005 @ 21:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suosittelen rw levyjä meinaa jos poltto jostai syytä "kaatuu" nii se cd-r oon selvää kamaa sen jälkeen ja tulee pitemmän päälle kalliiksi
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
5. elokuuta 2005 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos poltto "kaatuu" niin useasti, että se alkaa käymään kalliiksi, suosittelen tekemään koneelle jotain.

Itselläni ei ole poltto "kaatunut" sitten HP:n polttavan, jonka maksimi poltti oli 4X (CD). Tästä on siis vuosia.

mvnet
Member

2 tuotearviota
_
20. elokuuta 2005 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni ei ole poltto kaatunut kuin noihin Samsungin DVD-R 8X Pleomaxeihin. Verbatimin DVD-R 16X toimii Xboxissa lähes satavarmasti. Itselläni on ainakin 20 kipaletta noita levyjä ja jokainen toimii hienosti Xboxissani (Thompsonin asema). Pleomaxitkin toimii, mutta niiden polttoa en suosittele, koska ne ovat huomattavasti huonompilaatuisia kuin Verbatimin ja ne maksavat kuitenkin lähes saman verran Verkkokauppa.comissa (suoratoimituksena Tallinnasta).

Verbatimin polttojälki LG:n asemalla on taas huippulaatua. Ei kannata poltella halpoja levymerkkejä. Niiden data voi huonontua nopeastikin ja ne muuttuvat sitten lukukelvottomiksi. Pidemmän päälle on halvempaa poltella luotettaviin levymerkkeihin kuten Verbatimiin.
neggis
Member
_
20. elokuuta 2005 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Verbatimeja olen aina tilaillut (ja +400kpl polttanut) ja en ainakaan vielä ole pettynyt, ainoastaan hiukan köyhtynyt :)

Registered Linux User #395726
Postituslista suomalaisille SUSE Linux käyttäjille: http://lists.kotoistaminen.novell.fi/mailman/listinfo/suser-fi
All mail clients suck. This one just sucks less: http://www.mutt.org/
Messenger sucks, use Bitlbee: http://www.bitlbee.org
Senior Member
_
20. elokuuta 2005 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
'Tilasin juuri itsekkin 2viikkoa sitten dvd-levyjä nierlestä. Minä suosittelen Samsung:in Pleomaxin dvd-r/dvd-rw levyjä 8x nopeudella voi polttaa ja niin. On toiminut minulla ainakin loistavasti!'

Olen aivan samaa mieltä.

CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Asus r9 290x directCU II ,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
Mainos
_
__

_
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
22. elokuuta 2005 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarjotaan nyt tämäkin vielä jos et ole vielä tutustunut:
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=145201
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > mitä dvd-levyjä tilaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy