User Käyttäjä Salasana  
   
perjantai 18.7.2025 / 01:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > verkkokortti apua
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Verkkokortti apua
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
peramara
Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 06:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa muutama kuukausi sitten ostin PS2 verkkosovittimen. Ja siten rekisteröidyin www.playstation.com osoitteessa. Postissa tuli joku sarjanumero, ja kun yritin asentaa sitä, niin PS2 valittaa että väärä koodi. Ja siin lapussa sanottiin että lähettäävät viikon päästä uuden ellei oo rekisteröitynyt sillä koodilla. ja nyt on varmaan 3kk mennyt eikä kuulu mitään lappua. ja kaikki ohje kirjat on kadonnut verkkosovitin pakkauksesta (myös tärkeät koodi laput) niin kuinkas saisin tämän PS2 verkkossovittimen rekisteröityä?

(vain asennus CD ja verkkosovitin on tallessa)
pkaksp
Moderator
_
20. heinäkuuta 2005 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos vaikka soitat ja kysyt sieltä mistä sen verkkosovittimen ostitkin?
BitLoop
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 10:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on muuten ihan sama juttu mulla! tilasin verkkosovittimen..asensin,rekisteröidyin ja parinviikon päästä tuli se PIN koodi tai mikä onkaan..noh koetin asentaa niin valittaa että ei ole oikea. ja sitten luin sieltä että jos ei muutamanviikon sisällä ole aktivoinut sitä tiliään sillä pin koodilla niin lähettää vielä uudestaan sen..noh nyt 2kuukautta noin mennyt eikä vielä mitään ole kuulunut

täytyy varmaan soittaa sinne central stationille..tai siis sinne asiakaspalvelunumeroon mikä siinä aktivointikoodi lappusessa on

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2005 @ 10:19

Senior Member

3 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilkaa siellä mihin se pin tulee laittaa ensin että hakee uudet pinit ja sitten kun se on hakenut niin syöttäkää se postissa tullut pin. Näin mulla alkoi toimimaan. En muista nyt tarkasti missä vaiheessa se tuli asennuksessa mutta jossakin pin koodin asennusvaiheessa pystyi valitsemaan jotenki että se haki uudet pinit.
BitLoop
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite en enää edes löydä mistään sitä pin koodin laitto paikkaa :D heheh

kun sillon sitä koetin laittaa ja valitti ettei ole oikea niin sen jälkeen sammutin pleikkarin eikä sitä pin koodi paikkaa enää löydy mistään..ei edes sieltä omista profiilitiedoista. voi vaan omaa osoitetta ja sähköpostia muokata yms..

etkös sä kumminkin tossa viestissäs tarkoittanut, että pleikkarilla siellä central stationilla haettas ne uudet pinit jne..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2005 @ 10:43

Senior Member

3 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2005 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo en päässyt itsekkään enää siihen. Tiedä sitten pitääkö se poistaa muistikortilta vai tunnistaako se rekisteröityneet jotenkin aina kun yhdistää keskukseen. Muistan vain että mulle tuli kuukauden päästä levyn tulon jälkeen se pin-koodi ja laitoin ensin että hakee uudet pinit ja sitten laitoin ne central stationin pinit.


Tuli vaan mieleeni että ettehän vain yritä lätkiä pinkoodiksi sitä 7 numeroista/merkkistä playstation koodia joka tuli network access discin mukana luottokortin kokoisella pahviläpyskällä....se ei nimittäin ole se pin.
peramara
Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoitin sitä lappua jonka playstation.com lähettää kun rekisteröityy PC:llä sinne verkkokortin rekisteröinti paikkaan.
Siis nehän lähettäävät sen pin-koodi lapun ja sit vähän myöhemmin demo levyn. niin jus SEN lapun koodi ei toiminut. Ja pitäs saada uusi pin-koodi, mutta miten?
BitLoop
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Download ei tietystikkään ^^ vaan sitä PIN koodia koetin laittaa en sitä sarjanumeroa
BitLoop
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
puuh..poistin kaikki central station yms savet muistikortilta..ja laitoin nettiasetukset kohilleen ja yhdistin sinne stationille ja pistin passut ja käyttäjätunnukset. kyllä se kirjautuu ihan oikein sinne..mutta oikealla ylänurkassa on vieläkin laatikko jossa lukee TUOREIMMAT... ilman pin numeroa ei pääse mukaan.. ja sitte sine kun menee neuvotaan laitamaan pin numero siellä profiilitiedoissa jonnekkin. mutta sinne kun menee niin ei sitten missään mainita sanallakaan mitään pin tunnuksien laittamisesta :/
peramara
Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täysin sama ongelma on minullakin. Mutta voiko ilman sitä PIN numero pelata esim. THUG 2 netissä?

Ja jos ei, niin kuinka saan sen PIN numeron "tilattua"?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. heinäkuuta 2005 @ 16:56

Senior Member

3 tuotearviota
_
20. heinäkuuta 2005 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uuden pin-koodin saa kun soittaa sonyn maahantuojalle ja jättää yhteydenottopyynnön central station asioiden hoitajalle. Itse sain aikoinaan noin sen kaverin kiinni kun mulle ei tullut koko diskettiä vaikka olin netissä rekisteröitynyt. Samalla se kamu lähetti käyttäjätunnukset jotka olin unohtanut. Suoraa numeroa sinne central station tekniseen tukeen en löytänyt mutta tosiaan maahantuojan kautta kaveri sitten soitti mulle. Eiköhän sitä kautta saa uudet pin-kooditkin.
BitLoop
Senior Member
_
20. heinäkuuta 2005 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Jos et anna PIN-numeroasi, jäsenyytesi joudutaan valitettavasti peruuttamaan. Jos sinulla on kysyttää tai tarvitset apua, soita asiakaspalvelunumeroomme 0600-411911 "

noin lukee aktivointi lappusessa.. eli täytyy jossain vaiheessa soitella tuonne
BitLoop
Senior Member
_
23. heinäkuuta 2005 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no onko Peramara saanut vielä toimimaan sitä nettiä? tai siis aktivoitua? itse en ole vielä kerennyt soittaa edes tuohon numeroon :p voisi maanantaina yrittää
peramara
Member
_
24. heinäkuuta 2005 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkoi tässä vähän tuntua... Että jotenkin vahingossa kaikki on mennyt oikein... Kun aloin vaan pelaa THUG 2 onlinessa niin sehän TOIMI! mut ehkä en oo viel laittanut sitä "ratkaiseeva" ja "viimeista" numeroa joka vahvistaa sen pelinimen. Koska kun pelasin THUG 2 netissä niin huomasin, että nimenäni näkyy: proskater.
Mutta, nyt se centra station levy on kadonnut. Voih...

"Jos et anna PIN-numeroasi, jäsenyytesi joudutaan valitettavasti peruuttamaan." <- mikähän on erä päivä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. heinäkuuta 2005 @ 07:56

BitLoop
Senior Member
_
24. heinäkuuta 2005 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu siis kyllähän sitä netissä voi pelata vaikkei sitä pin koodia ole laittanutkaan.. itsekkin pelailen aina välillä tuota burnout 3 ja WRC4

mutta jos ei sitä koodia laita niin jossain vaiheessa sitä sitten kait ei enää voi pelata..jos nyt oikein ymmärsin. en kyllä tarkalleen tiedä miten tuo juttu menee :P

mutta ei ole ainakaan mitään lappuja tullut postista vielä eikä sitä nettipeliä mikä luvattiin lähettä heti aktivoinnin jälkeen. eli ilmeisesti en sitä sitten ole tehnyt =/
Mainos
_
__
 
_
BitLoop
Senior Member
_
27. heinäkuuta 2005 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos jollain on vielä ongelmia niiden PIN koodien kanssa. niin kannattaa laittaa sähköpostia osoitteeseen:
fi-hotline@nordiskfilm.com

sinne ainakin itse tänään kirjoittelin ja kyselin että onkohan se aktivointi onnistunut kun ei ole mitään ilmaista nettipeliä vielä saapunut, eikä muitakaan ilmoituksia. Vaikka kohta 2kk olen odotellut

lähetin sinne kaikki tarvittavat tiedot, kuten nimen,osoitteen,pleikkarin mallin ja sen serialin

ja pyysin sitten tarkistamaan että onko se aktivoitu vai ei..

niin sieltä tuli melkein heti viestiä että on aktivoitu ja kerta peliä ei ole vieläkään jostain syystä tullut, niin ne laittaa Helsingistä heti tulemaan uuden NAD-levyn (Network Access Disc) sekä sen ilmaisen nettipelin :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. heinäkuuta 2005 @ 18:21

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > verkkokortti apua
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy