User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 10:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > image
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Image
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. helmikuuta 2003 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä mulla on image, mut ei oo cue. filua. Miten poltan nerolla sen imegen sit?

Se on CloneCD:llä tehty, siks varmaan ei oo cue. filua.... siinä on muistaakseni ccd. ja subb filut... Ja jos ei pysty nerolla polttaa, niin miten mä poltan sen CloneCD:llä?

KIITOS ETUKÄTEEN!!

Niin ja kyllä hain noita viestejä, mut ei ollu apuva yhtään...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2003 @ 13:36

Member
_
2. helmikuuta 2003 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitapa tommosta ,jun WINISO softaa, sillä voi purkaa sen bin tiedoston johonkin kansioon ja sitten polttaa nerolla sen ISO tiedostona levylle.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. helmikuuta 2003 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei se oo Bin tiedosto. Se on Image.
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. helmikuuta 2003 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pliiz jelppikää nyt...
Oreh
Junior Member
_
2. helmikuuta 2003 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no käy netistä hakemassa..jollain p2p ohjelmal, esim dc, emule..
mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
2. helmikuuta 2003 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kyllä mulla on tuo WINISO mutta se mun tiedosto ei oo Bin. vaan se on image...

Mitenkäs ton vois sitten polttaa CloneCD:llä jos annan olla imagena?
Mainos
_
__

_
juzzi
Junior Member
_
4. helmikuuta 2003 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
helpoimmalla pääset ku käyt imees jostain sellasen ohjelman kun "daemon tools" se luo virtuaalisen cd aseman koneeseen. heität vain imagen sinne jonka jälkeen voit asentaa ohjelman suoraan polttamatta levylle tai polttaa :) Ps. tukee ainakin *.bin,*img ja varmaan muitakin image tiedostoja. on aivan 1 ohjelma..
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > image

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy