User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 8.6.2025 / 23:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > suosittelisitteko minulle emoa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
suosittelisitteko minulle emoa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ondy
Junior Member
_
25. heinäkuuta 2005 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aion piakkoin hankkia uuden koneen ja kokoonpano alkaa olla aika selvä, mutta vielä tarvitsisin hyvän emon. Hinta ei ole an issue, mutta en mielelläni maksa turhaa rahaa, jos halvemmalla hyvääkin paremman saa.

Tässä tärkeimpiä osasia koneeseeni
prossu: AMD Athlon 64 3500+ tai 3800+ (venice)
muistit: Kingston DDR400 1Gt x2 (KVR400X64C3A/1G)
tuuletin: Zalman CNPS7700-Cu
kovo: Seagate Barracuda 250GB 7200.8 SATA
kotelo: Nexus Breeze 400W
näytönohjain: Club 3D Radeon X800XL 256Mt DUAL DVI
äänikortti: Echo MiaMidi

Olen ajatellut itse emoksi ASUS A8V-E, mutta myyjä meinasi, että tämän emon kanssa voisi tulla ongelmia kingstonin muistien kanssa... tiedä siitä sitten...
viliwee
Senior Member
_
25. heinäkuuta 2005 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä ymmärrä miksi olisi ongelmia Kingstonien kanssa.
Jos tuon emolevyn haluat niin kai ne muistit voi vaihtaa jos ne eivät toimi haluamasi emolevyn kanssa.
Mutta itse ehdottaisin jokatapauksessa tätä
Asus A8N-E nForce4
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/25181

Tuossa emossa on se mitä tarvitset kilpailukykyiseen hintaan.

ASROCK S775 PT880PRO, INTEL DUAL CORE E2160 1.8GHZ, 2x2gb DDR2, Asus AH3650 512mt, Seagate 120gb, Maxtor 300gb, Antec SLK1650B
Ondy
Junior Member
_
25. heinäkuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko kenelläkään kokemuksia MSI K8N NEO 4 PLATINUMista tai DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D:stä?
Mynthon
Member
_
26. heinäkuuta 2005 @ 00:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.skenegroup.net/fi/artikkelit/dfi_lanparty_nf4_ultrad

Jos DFI:n lankun käsiinsä saa, niin ei tarvi enää haaveilla muista emoista...
Mainos
_
__

_
Member
_
26. heinäkuuta 2005 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mynthon puhuu asiaa, luota DFIn emoihin mutta varaudu lukemaan DFI Street foorumia jos meinaat LanPartyn ottaa. Siinä emossa asetuksia piisaa BIOSissa. Kovaa opiskelua vaan ja saat kyllä kovimman emon mitä markkinoilta löytyy.

http://www.dfi-street.com/forum/index.php

EDIT: <3 DFI, forever... Ja minä menin sekaantumaan Asukseen... :(

[DFI Infinity RS482][Opteron 146 (270x10)]
[Tulossa G.Skill 1Gb kit DDR550]
[MSI 7600GS (@ 540/920 MHz)][Antec NeoHE 430]

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. heinäkuuta 2005 @ 05:33

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > suosittelisitteko minulle emoa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy