User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 01:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > service pack 2 sammuttaa antivir virustorjunta ohjelman
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
service pack 2 sammuttaa antivir virustorjunta ohjelman
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. heinäkuuta 2005 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli ainakun käynnistän koneen niin mun mitää manuaalisesti käynnistää antivir.Onko olemassa ilmasta palomuuria jonka windows tunnistas jos on niin kertakaapa.ja asiallisia juttuja kiitos ei vittuiluja
pkaksp
Moderator
_
25. heinäkuuta 2005 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Windowsin palomuurilla et tee sitten niin yhtään mitään. Asennat tuon Sygaten palomuuriksi ja annat AntiVir:in olla koneella niin oot turvassa. Windowsin palomuuri ei ota edes kantaa ulospäin menevään liikenteeseen ollenkaan. (eli todella p*stä)

Sygate: http://www.sygate.com/firewall/

Edit: elikkä otat sen winukan palomuurin pois käytöstä. Sygate hoitaa kyllä turvan täysin ja on ilmainen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. heinäkuuta 2005 @ 18:23

Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. heinäkuuta 2005 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
palomuuri ohjelmisto on tällä hetkellä sellanen mitä windows ei tunnista
ja windows palomuuri on offilla nyt on ongelmana vaan tuo virustorjunta ohjelman samuttaminen windowsin puolesta sygatea oon kokeillu aikasemmin ei toiminu nyt mulla armor2net personal firewall 30 päivän kokeilu
pkaksp
Moderator
_
25. heinäkuuta 2005 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No laita sinne windowsin tietoturvakeskukseen asetus, että valvot itse virustorjuntaa. Vois auttaa tuohon asiaan. Tuosta palomuurista en oo ikinä kuullutkaan, mutta kun se on kerran maksullinen, niin suosittelen heivaamaan sen suolle.

Jos se sygate ei kerran sulla toimi, niin tuolta löydät varmasti toimivan ja ilmaisen vaihtoehdon: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275

Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. heinäkuuta 2005 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kokeillaan tota jos se ei sitte sammuis ajattelin että vois tilata tuo nettikilven jos se ois hyvä ootko kokeillu sitä?mikä virustorjunta ohjelma sulla on tuon sygaten lisäksi onko sulla kanssa että valvon itse
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
25. heinäkuuta 2005 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan turhaa maksat yhtään mitään tietoturvasta, kun saat täysin ilmaiseksi ihan yhtä pätevät softat. (jollei jopa paremmat)

Itel on Sygate palomuuri ja AntiVir virustorjunta. Ja voit ihan huoletta laittaa sen valvon itse jos ei se meinaa toimia ilman. Kunhan vain katsot joka kerta kun koneen käynnistät, että se virusturva kans käynnistyy sinne tehtäväpalkkiin. (ei oo mulla kertaakaan käyny niin etteikö olis käynnistyny)

Ja muista päivitellä tuota Antivir:iä tasaisin välein. Automaattisesti se ei onnistu joten joudut sen itse tekemään. (ei oo kova homma) Siihen ilmestyy lähes päivittäin uusia päivityksiä. (mutta ei niitä nyt joka päivä ole ihan pakko ladata)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > service pack 2 sammuttaa antivir virustorjunta ohjelman

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy