User Käyttäjä Salasana  

tiistai 21.1.2025 / 18:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > vinyyliltä cd:lle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vinyyliltä cd:lle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
62535
Suspended due to non-functional email address
_
27. heinäkuuta 2005 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka kopioin vanhat vinyylilevyni cd:lle? Mulla on sellainen vanha ministereopaketti johon olen yhdistänyt vielä vanhemman vinyylisoittimen. Yhdistin vekottimeen tietokoneeseenja sain musiikin kuulumaan tietokoneiden kaiuttimista, mutta äänitysohjelma ei regoinut musiikkiin millään lailla. Mikä avuksi? Tarvitaanko väliin muuta kun rca-liitin?
62535
_
27. heinäkuuta 2005 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosin nyt en saa enää tietokoneen kaiuttimista kuulumaan kun radion, vinyylipuoli ei kuulu...
Member

3 tuotearviota
_
27. heinäkuuta 2005 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olet siis liittänyt tuon ministereosarjan koneen line-in/mic liittimeen? Kurkkaappas äänikortin asetuksista (Control panel -> Sound - Volume tms) että line-in/mic sisään tulossa ei ole mute päällä tai muuten vain volume hiljaisella.

Millä ohjelmalla nauhotat?

Wanhassa mikrobitti lehdessä oli aiheesta hyvä juttu, numero oli 2/2000
Tuossa asia todella lyhyesti: http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2000/02/lp2cd/
Senior Member
_
28. heinäkuuta 2005 @ 02:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tossa on aikas erikoinen kikka millä homma on mukamas hoidettu: http://www.cs.huji.ac.il/~springer/
Tosin ei biiseistä ole tempulla ihan hirveen kuuntelu kelposia saatu aikaan :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. heinäkuuta 2005 @ 02:36

Senior Member
_
28. heinäkuuta 2005 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan olen heittänyt stereosita line-iniin, kattonut voluumitasoja sen verran ettei säre ja sitten tehnyt valmiille paketille kohinanpoistot ja pätkimiset.
Mainos
_
__

_
jp.69
_
30. heinäkuuta 2005 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tällaisella minä olen äänittänyt lp cd:lle.
Eli ohjelma on GoldWave ja linkki ohjelmaan on tässä
http://www.goldwave.com/
Ei muutakuin opettelemaan ,on siinä monenlaisia säätömahdollisuuksia.

Huuli lentää kuin spitaalisten pikkujouluissa.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > vinyyliltä cd:lle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy