User Käyttäjä Salasana  

tiistai 10.6.2025 / 01:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > wlan, tulostinpalvelin, verkkokortti? suosituksia, kokelmuksia kaivataan!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wlan, tulostinpalvelin, verkkokortti? suosituksia, kokelmuksia kaivataan!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
noobster
Suspended due to non-functional email address
_
28. heinäkuuta 2005 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäsisi hankkia langaton systeemi kotiin johon sitten pitäisi kytkeä tulostin ja pöytäkone, olen katsellut D-Linkin DI-824VUP
purkkia josta löytyisi ainakin tarvittavat liittimet moiseen. koneeseen sitten wlan kortti lisäksi, mutta onko näissä merkillä
niin väliä, nopeuksilla, yhteensopivuudella, onko ollut ongelmia yms? Kiitokset jo etukäteen :)
musti2
Suspended permanently
_
9. elokuuta 2005 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattaa kokeilla niin selviää
Limasika
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. elokuuta 2005 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[v****taa]musti2 vois lopettaa minun puolestani sen tyhjänpäiväisen perseilyn ja vastata ketjuihin kunnolla. Aika moni täällä käviöistä varmaan tajuaa kertomattakin, että viimeistään kokeilemalla selviää miten mikäkin toimii. Luuletko että heille on hyötyä näistä sinun, nyt myös minun vastauksistani.. [/v****taa]
Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
9. elokuuta 2005 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon meinannut samaa sanoa parissakin ketjussa mutten kehtaa offtopiccina laittaa siitä.. nyt kun Limasika alotti niin olen täysin samaa mieltä..
@musti2: lopeta. jos et lopeta, modet ei halua että senior memberiks nouset tommosilla viesteillä.. siinä vaiheessa turhia spammi-viestejä on sen verran luultavasti että saatat saada bannin..

EDIT: raportoinpa modeille vielä ja ilmaisin asian silleen että toivon heidän vähän katsovan minkälaisia viestejä musti2 kirjoittelee.. onhan se nyt jos ==>member<== kirjottelee tollasta viestiä "roskiin", "kokeile", "kannattasko ostaa parempi kone", "ei oo kokemusta" jos kysytään onko kokemusta jostain.. jne. jne. :(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. elokuuta 2005 @ 19:27

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > wlan, tulostinpalvelin, verkkokortti? suosituksia, kokelmuksia kaivataan!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy