Pitäsisi hankkia langaton systeemi kotiin johon sitten pitäisi kytkeä tulostin ja pöytäkone, olen katsellut D-Linkin DI-824VUP
purkkia josta löytyisi ainakin tarvittavat liittimet moiseen. koneeseen sitten wlan kortti lisäksi, mutta onko näissä merkillä
niin väliä, nopeuksilla, yhteensopivuudella, onko ollut ongelmia yms? Kiitokset jo etukäteen :)
[v****taa]musti2 vois lopettaa minun puolestani sen tyhjänpäiväisen perseilyn ja vastata ketjuihin kunnolla. Aika moni täällä käviöistä varmaan tajuaa kertomattakin, että viimeistään kokeilemalla selviää miten mikäkin toimii. Luuletko että heille on hyötyä näistä sinun, nyt myös minun vastauksistani.. [/v****taa]
oon meinannut samaa sanoa parissakin ketjussa mutten kehtaa offtopiccina laittaa siitä.. nyt kun Limasika alotti niin olen täysin samaa mieltä..
@musti2: lopeta. jos et lopeta, modet ei halua että senior memberiks nouset tommosilla viesteillä.. siinä vaiheessa turhia spammi-viestejä on sen verran luultavasti että saatat saada bannin..
EDIT: raportoinpa modeille vielä ja ilmaisin asian silleen että toivon heidän vähän katsovan minkälaisia viestejä musti2 kirjoittelee.. onhan se nyt jos ==>member<== kirjottelee tollasta viestiä "roskiin", "kokeile", "kannattasko ostaa parempi kone", "ei oo kokemusta" jos kysytään onko kokemusta jostain.. jne. jne. :(