User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 13:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > wine toimimaan susessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wine toimimaan Susessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hape
Member
_
28. heinäkuuta 2005 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli miten tuo Wine pitäs toimia? Olen koittanut asentaa sen monet kerrat, sen pikakuvaketta ei vain ilmesty tuonne alhaalta otettavaan valikkoon missä muut ohjelmat on. KDE käytössä. Olen koittanut kirjottaa tuohon command juttuun wine ja wine ohjelman/hakemisto/ohjelma.exe, kummassakaan tapauksessa mitään ei tapahdu, ei edes virheilmotusta. Osaisitteko auttaa?

Olen TODELLA aloittelija linuxissa joten kun neuvotte jotain niin kertokaa kaikki yksityiskohtasesti mitä pitää tehdä.

Suse 9.1
Moderator

7 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2005 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten olet yrittänyt asentaa sen winen...?

kokeillut yastilla?? kannattaa hakea http://www.winehq.com/site/download uusin suse-9.1:seen sopiva .rpm ja asentaa siitä niin saat uuden version..

hape
Member
_
29. heinäkuuta 2005 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yastilla olen asentanut niin et se asensi sen sieltä SUSEn asennuslevyltä. Hain myös sen uusimman version .rpm tiedostona mutten osaa asentaa sitäkään. Olen toivoton linuxissa.
Mainos
_
__

_
MagicalS
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2005 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kai siitä mitään kuvaketta tuukkaan. Konsoliin meet ja kirjotat wine niin se tekee jotain omia juttujaan ja on käyttövalmis.. .sen jälkeen ku asennat jotain winukka ohjelmia niin konsolissa vaan wine install.exe tai mikä lie asennustiedosto windowssin ohjelman asentaakaan.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > wine toimimaan susessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy