eMule:n tiedostojen siirtonopeus?
|
|
Zigmund
Suspended due to non-functional email address
|
3. helmikuuta 2003 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on eMule V0.25b ja Soneran home PNA kiinteistöliittymä. Palomuurina toimii Sygaten palomuuriohjelma. Onko normaalia, että esim. ladatessani tiedostoja nopeus pyörii yleensä jossain 5 kt/s hujakoilla vaikka olen asettanut emulen latauskapasiteetin 32 kt/s?
|
Member
|
4. helmikuuta 2003 @ 02:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaa säätää niitä sourcien määriä jne.
|
lollo
Junior Member
|
4. helmikuuta 2003 @ 05:41 |
Linkki tähän viestiin
|
niin ja tietenkin upload ainakin 10 k/sec suosittelen 15 k/sec
|
PK66
Member
|
4. helmikuuta 2003 @ 06:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuinka nopea toi sun liittymäs on? Latauksen nopeus riippuu yleensä siitä kuinka monta lähdettä filulla on ja kuinka monelta lähteeltä lataa yhtä aikaa sillä hetkellä. Uploadii ei kannata laittaa isommaksi kuin 10k/s jos liittymän upload nopeus on alle 265kbit/s. Kannattaa laittaa max connections vähintään 250.
|
tonic
Junior Member
|
4. helmikuuta 2003 @ 06:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on vastaava HomePNA-liittymä (1 Mbps), ja pidän uploadia vähintään 25-30 kt/s. Max connections on nyt 600, samoin kuin max sources. Noilla asetuksilla tavaraa valuu kotiinpäin keskimäärin 55 kt/s, niin, ja mulla on aina vähintään neljä-viisi isompaa filua imutuksessa.
|
Member
1 tuotearvio
|
4. helmikuuta 2003 @ 07:34 |
Linkki tähän viestiin
|
ettei se nyt sitten olisi joku opiskelijaliittymä (opiskelija-asuntola) kyseessä? homePNA on aika usein noissa kyseessä.. silloin melko varmasti sonera on rajoittanut käyttäjäkohtaisen kaistan per portti, jolloin prioriteetti on perus nettikäytöllä (html, ftp). p2p-käytöstä karsitaan ensimmäisenä. paitsi tietysti, jos saat jostain muusta ohjelmasta enemmän kiloja..?
|
hrz
Junior Member
|
4. helmikuuta 2003 @ 07:51 |
Linkki tähän viestiin
|
mutta jos max connections on jotain <600 niin eikö se tuki nettiyhteyden? tarkoitan että ei pysty surffailemaan silloin kun imutukset on käynnissä? vai olenko väärässä?
|
raw
Member
|
4. helmikuuta 2003 @ 08:01 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on 512/512 ja mulla on kaikki rajoitukset 64, mutta mua rupee aina itkettämään kun nopeus ei )ikinä) melkein mee yli 20 kb/s vaikka mutta sen sijaaan upload on aina maximissa sellasta 60 kb/s on aina ul.
lähteitä on 700 niin yölläkin imuutti vaivaiset 300 MEKATAVUA! vittu, millä emulella teillä tulee lujiten
|
Member
|
4. helmikuuta 2003 @ 08:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeiles tiputtaa ulospäin menevää liikennettä hieman.Olen ollu myös huomaavani et ku laittaa upin liian suureks niin myös download hidastuu.
Tai sitten vaan kuvittelen. ;)
|
hrz
Junior Member
|
4. helmikuuta 2003 @ 08:54 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä se liian iso upload rajoittaa downloadia. ei kaista riitä
|
AfterDawn Addict
|
4. helmikuuta 2003 @ 10:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Siihen ongelmaan, että dl:ät hidastuu ul:ien takia on ratkaisu eMulen modeissa ja se on AMUC tai DynUpload eli vaikka uploadit on täysillä niin downloaditkin tulee täysillä.
|
raw
Member
|
5. helmikuuta 2003 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
siis paljon on hyvä ul nopeus, joku 42??
|
raw
Member
|
5. helmikuuta 2003 @ 12:10 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. helmikuuta 2003 @ 11:09
|
takku32
|
7. helmikuuta 2003 @ 19:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo itse olen rajoittanut ton uploadin tällä paska liittymällä (256/128) 8kt/s.
en ole vielä päässyt testaamaan ltaus nopeutta mutta toivon ainakin sen olevan hyvä :)
Mutta ainakin mun tiedostoista ollaan kiinnostuneita ( kazaata käyttäessä kukaan ei halunnut ladata paljo mitää mutta nyt upload on koko aja täysillä ja jonoakin on.
baka
|
sepi
Newbie
|
16. helmikuuta 2003 @ 10:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Mä oon koittanu kaikkia noita vinkkejä ja asetuksia mitä täällä on annettu,mut ei ne oo vaikuttanu mun muulin nopeuksiin.Aina vaan tulee hitaasti.Muulin eri versiot on testattu.
en tajuu miten jotkut saa 200kb/s.
|
VVeikko
|
16. helmikuuta 2003 @ 11:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla 256/256 ja oon laittanu up loadin 16 down loadin 96 mulla tulee aina tunnin odottelun jälkeen 32 eli heti kun on löytäny konnut
|
raw
Member
|
17. helmikuuta 2003 @ 14:39 |
Linkki tähän viestiin
|
vitun tyhmät! jos teillä on 1mb yhteys ja ul on kans 1 niin vittua te laitetta ul rajoituksen 30!!!!!!!!!!!!!!
ul rajoitus lasketaan tän mukaan:
jos ul on 512 niin rajoitus on 512/8*0.8=52 ja jos on 256 ul niin 256/8*0.8=25
tolla systeemillä dl tulee parhaiten, jos laitat ul rajoituksen liian isoksi niin se vie liikaa kaistaa ja dl tippuu, jos taas laitat sen liian pieneksi niin dl tippuu koska et saa credittejä
|
Member
|
18. helmikuuta 2003 @ 01:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Raw:Kannattaisi ehkä hieman siistiä tota sanomisen tyyliä..
|
raw
Member
|
18. helmikuuta 2003 @ 12:38 |
Linkki tähän viestiin
|
voi olla ;)
|
Mainos
|
|
|
Member
|
18. helmikuuta 2003 @ 15:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Täytyykin seurailla mitä kirjoitat niin voi sitten suakin tarvittaessa haukkua v**un tyhmäks. ;)
|