User Käyttäjä Salasana  

maanantai 14.7.2025 / 15:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > richard burns rally error ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Richard Burns Rally Error ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jannesal
Newbie
_
30. heinäkuuta 2005 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin tänään ko. pelin ja nyt peli ei suostu käynnistymään. Sama ongelma oli demon kanssa.

Peli herjaa seuraavaa:

Error crating pixel shader: PixelShader/general/CarGlassInternal.pso

Minulla on viimeisimmät nVidia ajurit ja dirextx 9c sekä viimeisimmät äänikortti ajurit.
Minulla on 1800Mhz kone ja GeForce4 MX 440 näytönohjain.
Olen ladannut myös pelin viimeisimmän päiviyksen.

Mistä mahtaa kiikastaa??
jp.69
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2005 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko olla niin että näytönohjaimesi ei tue shaderia joten kipin kapin ostamaan uutta gf 6600 gt:tä :)
Eikä kirpaise kuin 180 ?.
Tarkista nyt vielä pelin vaatimat laitteistot ja katso löytyykö kortiltasi tuo shader tuki.

Tuolla on Lontooksi selitetty sama asia mutta en jaksanut suomentaa(tai osannut) joten suomenna itse.

http://www.technoyard.com/hardware/video_cards/Chaintech-GF4MX/pa...

Huuli lentää kuin spitaalisten pikkujouluissa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. heinäkuuta 2005 @ 23:09

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2005 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niinkuin jp.69 sanoikin,tuo kortti ei tue tuota pixel shaderia eikä myöskään vertex shaderia,joten siitä johtuen RBR ei suostu toimimaan.
http://hardware.gamespot.com/Best-Data-Arcade-FX-GeForce-4-MX-440...
Pixel Shader Version N/A
Vertex Shader Version N/A

typot.

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. heinäkuuta 2005 @ 06:35

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > richard burns rally error ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy