User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 01:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > guildftp ja zonealarm
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
GuildFTP ja ZoneAlarm
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
intelman
Newbie
_
2. elokuuta 2005 @ 21:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päätinpä tuossa kokeilun vuoksi ottaa käyttööni Zonen Security Suite kutosen. Olen tyytyväinen sen toimintaan vaikka minulla ei aikaisempaa kokemusta ZoneAlarmista olekaan. Tarkoitus oli laittaa melko isohko tiedosto jakoon, että kaveri saa sen itselleen. Sähköposti ei siis tule kysymykseen niin päädyin FTP palvelimen tekemiseen.

Hain ja asensin minulle ennestään tutun ohjelman GuildFTP:n. Tein siihen tarvittavat käyttäjätunnukset ja asetukset. Kokeilun vuoksi yritin yhdistää FTP Clientillä (LeechFTP) palvelimeeni (joka oli siis napsautettu ON-tilaan). Mutta enpäs päässytkään sisälle vaan socket errorin pirulainen heitti. Ilmoitti että User name ok ja salasana myös ja sen jälkeen heitti socket erroria. Aiemmin tällaista ongelmaa ei ole ollut, joten syytetyn penkillä istuu nyt ZoneAlarm. =)

Voisikohan nyt joku Zonen kanssa enemmän tekemisissä ollut kertoa, että mitä Zonelle pitää määrittää sallituksi, että pääsen yhdistämään palvelimelle? Jotain asetuksia sinne pitää varmaan FTP:lle määrittää mutta, koska Zone ei ole minulle ennestään tuttu niin päätin ensin tutkia kuin hutkia.
musti2
Suspended permanently
_
7. elokuuta 2005 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
portit 20 ja 21 auki sisäänpäin
ja passiivisiirto joko päälle tai pois
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > guildftp ja zonealarm

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy