User Käyttäjä Salasana  

maanantai 9.6.2025 / 15:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänet rätisee
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
äänet rätisee
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jumalc
Member

1 tuotearvio
_
4. elokuuta 2005 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon just ostanu msi emolevyn jos on 5.1 äänet integroituna ja ku käynnistän nii se winukan käynnistys ääni on ihan kauheeta kuultavaa ku rätisee nii helkkarist. Ja sit ku kuuntelee jotaa muusiikkii nii sit se rätisee kans jossaa kohas sit biisii mut sit vaa hetkellisest. mut vanhas emos oli ostettu muselt herkules äänikortti pci paikkaa ja oli 4.1 äänet eikä rätissy yhtää. eli mikä avuks. ja oon kokeillu asentee ajureit monta kertaa.
Costi
Junior Member
_
5. elokuuta 2005 @ 01:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Johdot kunnolla kiinni?
mulderi
Junior Member

5 tuotearviota
_
5. elokuuta 2005 @ 04:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joskus seki auttaa ko vähä pyörittää niit johtoj ku oot laittanut ne kiinni. Mun kajareis se ainakin tepsis :)
Mainos
_
__

_
Moderator

1 tuotearvio
_
5. elokuuta 2005 @ 04:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita ekana takapaneeliin laittaa vaikka kuulokkeet kiinni, volume pienelle toki ensin. Jos edelleenkin rätisee, kannattaa viedä takuuhuoltoon koko emo.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > äänet rätisee

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy