User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 05:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > monta kysymystä polttamisesta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Monta kysymystä polttamisesta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Blinks
Newbie
_
6. elokuuta 2005 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain juuri tänään laitettuu koneeseen kiini polttavan DVD aseman, mutta en tiedä oikein miten polttaa DVD:tä. Olen yrittännyt koko ajan, mutta Nerolla se ei anna ees mun laittaa mitä tiedostoa ja taas PowreProducer:llä ettei se jotain ole valmis.

Eli auttakaa mua tästä tilanteesta selviytymään.

Sitten pari lisä kysymystä pohdittavaks.

Kun olin tolla PowerProducer:lla kokeilemassa, niin mahtunnut kuin yksi leffa levyyn. Miten saan enemmän mahtumaan?

Miten saankaan CD1 ja CD2 levyt yhdeksi kokonaiseksi DVD levylle?

Miten saa tekstitykset DVD levylle?
penawarez
Suspended due to non-functional email address
_
6. elokuuta 2005 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritätkö poltaa dataa niille levyille vaiko jotain elokuvaa?
Quote:
Kun olin tolla PowerProducer:lla kokeilemassa, niin mahtunnut kuin yksi leffa levyyn. Miten saan enemmän mahtumaan?
no se leffa oli sit senverran iso ettei toista mahtunut vai yritikö varmuuskopioida jotain omaa elokuvaasi vai jotain .avi tiedostoja?
Quote:
Miten saa tekstitykset DVD levylle?
no jos sulla on divx toisto dvd soittimessa niin ainakin omassa soittimessa laitat vai tekstityksen samaa kansioon leffan kanssa.
tai sitten kiinteät tekstit saa virtual dubilla
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. elokuuta 2005 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nefernetti.com/oppaat.php
AVI >> VCD, SVCD, DVD (MPEG)
kohdasta löytyy neuvoja miten AVI + Tekstitykset saa muutettua DVD muotoon.
NERO + Alcohol 120% + DB
kohdasta ohjeita Neron käyttöön.
Ja asenna se aseman mukana tullut Nero jos on vanhan aseman mukana tullut Nero käytössä, noi Bundle Nerot on asemakohtaisia.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > monta kysymystä polttamisesta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy