User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > dvd-r levyistä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dvd-r levyistä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
altezza
Newbie
_
6. elokuuta 2005 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kertokaas nyt kokemuksia tms. erimerkkisistä dvd-r levyistä mille olet varmuuskopioinu ps2 pelejä.
eli mitä levymerkkiä itse käytät, mitkä toimii ps2:sessa hyvin, mitkä on ollu täysin perCstä jne jne.

2Fast4You
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
6. elokuuta 2005 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En omista PS2, mutta tuossa on pieni threadi käytännössä samasta aiheesta. Voisi olla pikaselauksen arvoinen.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/216592

MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
vren88
Member
_
15. elokuuta 2005 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omassa pleikassa on toiminu hyvin lidlistä ostetut DVD-R levyt. Poltin San Andreaksen nerolla "kopioi levy..." ja on toiminu täydellisesti. itellä ei oo modia vaan Swap mazic v3.3 levy ja olen erittäi tyytyväinen koska ei mitään ongelmia pelien toimivuuden kanssa. Testasin noita (princo)saksan tuontilevyjäki ja on toiminu.

Fujitsu siemens
Amilo xa2528
AMD Turion(tm) 64x2 mobile tecnology TL-58
4Gt RAM
Direct X10
250Gt
pixies
Member

2 tuotearviota
_
15. elokuuta 2005 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt Lidl:in dvd-r levyjä, jotka toimii ihan ok. Mutta suosittelen TDK dvd+r, toimivat loistavasti!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2005 @ 11:43

Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. elokuuta 2005 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on niin paljon kiinni molemmista eli pleikasta ja polttavasta että parasta tai huonointa ei ole. Esimerkkinä mulla oli V3 mallin pleikka ja liteon ldw-411s polttava. Vain miinus levyt toimi ja muutenkin tuli hylsyjä. Nyt polttavana liteon 1693s ja toimii samassa pleikassa sekä plus että miinus ja kaikki kokeillut levymerkit tähän mennessä. Eli plussa toimimattomuus ei johdukkaan pleikasta vaan ihan selvästi polttavasta asemasta. Myös asentamalla uusimmat firmwaret polttavaan olen saanut muutaman ennen toimimattoman levyn toimimaan pleikassa.

Tuo lidlin myymä octron levy on oikealta nimeltään ritec G0 eli ihan laatu levy.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2005 @ 12:17

Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > dvd-r levyistä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy