User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 04:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win xp pro ongelma...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Win XP Pro ongelma...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Seeker_99
Junior Member
_
7. elokuuta 2005 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on että kun windows bootataan, kone käynnistyy ihan ok, mutta sitten heittää näytön reson 8-bittiseksi. Jonka jälkeen kone myös hidastuu jonkin verran. Näytön ohjainmenajureita päivittämällä ongelma ei kadonnut. Eikä rekisterin siivoaminenkaan auttanut.

Abit VT8367
AMD Athlon XP 2200+
Kingston 256MB DDR
NVIDIA GeForce FX5200 Ultra
80gb Maxtor D.Max 9+

Yksi asia on totta,
Minä olen aina oikeassa,
silloin kun en ole väärässä...
pkaksp
Moderator
_
7. elokuuta 2005 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käynnistä -> Suorita -> devmgmt.msc

Mitä lukee näytönohjaimen kohdalla?
Seeker_99
Junior Member
_
7. elokuuta 2005 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönsovittimet = NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra

Yksi asia on totta,
Minä olen aina oikeassa,
pkaksp
Moderator
_
7. elokuuta 2005 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistitko vanhan ajurit alta pois ennen uusien asennusta?
Mainos
_
__

_
Seeker_99
Junior Member
_
7. elokuuta 2005 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistin ja tällä hetkellä olen poistanut kaikki näytönohjain ajurit. Joten kone käynnistyy windowsin oletus ajureilla, joka tekee myös saman tempun...

Yksi asia on totta,
Minä olen aina oikeassa,
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > win xp pro ongelma...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy