User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 17:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > subit näkyviin kunnolla boxilla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
subit näkyviin kunnolla boxilla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nikokoo
Newbie
_
7. elokuuta 2005 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mistä mahtaa olla kyse ku katon leffoja, yleensä ripattuja ( kooltaan n. 700mb) ja mulla on niissä subit, niin subit ei näy kunnolla xboxilla katsottaessa. Eli ne menee ihan sekasten ja tulee ihan missä järjestyksessä sattuun, kun ne tietokoneella katsottaessa näkyy niinku pitääki. Tarviinko jonku ohjelman, että ne näkyis kunnolla? Mulla on media playeri tuossa boxissa, ja sillä oon yrittäny niitä kattoa.
Diaboli
Member
_
7. elokuuta 2005 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä muodossa tekstit ovat?
Käytätkö siis Xbox Mediaplayeria? Jos käytät, niin vaihda Xbox Mediacenteriin, kun Mediaplayerin kehitystyö on lopetettu aikoja sitten. XBMC:n tekstien kanssa ei ole itselläni tullut juurikaan ongelmia.

Regressus Diaboli
Rede78
Newbie
_
7. elokuuta 2005 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu niinpäin välillä et boxi näyttää oikein mut koneella katottuna menee tekstit päin p**tä

Crystal v1.6
SmartXX V2 (OS 3345)
Maxtor 200 GB Diamondmax 10
UnleashX, Avalaunch, XBMC
nikokoo
Newbie
_
7. elokuuta 2005 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tekstit on melkein aina notepad muodossa. Ainakin ne leffat mitä oon yrittäny kattoa boxilla oli notepad muodossa.
nikokoo
Newbie
_
7. elokuuta 2005 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo ja unohin tuohon yhteen vastata. Eli oon myös yrittäny kattoa sillä mediacenterillä, ja siinäki ne tekstit on ihan persuuksillaan.
Diaboli
Member
_
7. elokuuta 2005 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin, jos ongelma on jossain yksittäisessä tekstityksessä, niin kuulostaa siltä, että kyseinen tekstitys on vain buginen. Voisit kokeilla muuttaa vaikkapa Subtitle Workshopilla tekstit johonkin toiseen muotoon. Muunnoksen yhteydessä tuo softa tsekkaa, onko tiedostossa syntaksivirheitä, mitkä sotkisi tekstityksen näkymisen mainitsemallasi tavalla.

Regressus Diaboli
Mainos
_
__

_
nikokoo
Newbie
_
7. elokuuta 2005 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minäpä kokeilen
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > subit näkyviin kunnolla boxilla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy