User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 13:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > suse93 + ati9800pro
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SUSE93 + ATI9800pro
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
velho77
Suspended due to non-functional email address
_
10. elokuuta 2005 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki toimii siis hyvin mutta 3d tukea en ole saanut toimimaan vaikka mitä säätöä olen tehnyt :( jos jollain on kokemusta tuosta niin olis mukava saada tietää mitä tehny väärin..
jossain oli et suse + ati + asus emo = ei toimi ? pitääkö paikkansa

radeon 9800pro saphire
asus P4S800-MX (emo)vintage koppa siis
Senior Member
_
10. elokuuta 2005 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ATI:n korteilla on aina ollut ongelmia linuxin kanssa, sillä atin linux ajurit on varsin huonot verrattuna nvidiaan. Tästä syystä suurin osa linux käyttäjistä ostaa aina nvidian näyttiksen. Ain on tietenkin jokin tapa saada homma toimimaan tosin, mutta voisit hieman enemmän kertoa ongelmasta. Antaako X mitään virheilmoituksia? Onko logeissa mitään poikkeavaa? Mitä ajuri versioita olet kokeillut? jne.

うさぎ => Kubuntu 10.04 64b + W7Pro64 # EliteBook 8540w # Ci7 620M # 4GB # QFX 880M # 7k500 500GB
きつね => WXP32 # PIIX4 910e # 4GB # RHD 6870 # 500GB
くま => Linux/XBMC 64b # Zotac MAG HD-ND01 # N330 # 2GB # GF 9400M/ION
とら => Ubuntu Server 8.04 LTS 64b # Jetway NC62K-LF # AX2 4850e @1,7GHz/0,9V # 2GB # F1 4x1TB
velho77
Suspended due to non-functional email address
_
10. elokuuta 2005 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei mitään virhe ilmoituksia ja uusimpia ajureita oon yrittän saada toimiin väittää vaan et ei oo 3d supporttia mun ati kortissa ollenkaan 2d toimii loistavasti ilman ongelmia..
ja en oo mikään linux käyttäjä välillä konffin sitä harrastus pohjalla et ei se kyl haittaakkaan ettei toimi mut onpahan tekemistä kun konffii tota.. :D
Mynthon
Member
_
10. elokuuta 2005 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos linuxissa pitää 3d:tä tukea, niin vaihda näyttis nvidiaan tai vaihda käyttis :D
Ite tappelin kans aikani ja valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon.
topelius
Junior Member
_
10. elokuuta 2005 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä Atin kortit saa toimimaan linuxissa, mutta nvidia vie 100-0. Mulla on 9600pro ja toimii vähintään yhtä hyvin kuin wintoosassa. Tosin aikamoinen säätäminen oli(käyttänyt linuxia ~kuukauden ;).

Tästä oli ainakin minulle apua:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=24557&highlight=howto+ati

Ja mulla on ubuntu. En tiedä toimiiko sama homma Suse:ssa?
Mainos
_
__

_
lunix
Senior Member
_
11. elokuuta 2005 @ 04:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://ftp.suse.com/pub/suse/i386/supplementary/X/ATI/suse93/i386...

Lue ohjeet tuolta, katso että asennettuna on tarvittavat ohjelma ja paketit.

hae molemmat paketit alla olevasta osoitteesta
http://ftp.suse.com/pub/suse/i386/supplementary/X/ATI/suse93/i386...

Alla olevassa osoitteessa on ohjeet vähän vanhemmalle versiolle
http://koti.mbnet.fi/tools/ati.html
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > linux -keskustelu > suse93 + ati9800pro

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy