User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 08:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > n00bi tyttö kaipaisi apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
n00bi tyttö kaipaisi apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dianah
Junior Member
_
11. elokuuta 2005 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei kaikki! :) Heti aluks pyydän anteeks, jos kysymyksiin (mitä aion kysyä) on vastattu jo aikaisemmin, mutta ku en löytänyt :( sorry...
Eli: Latasin leffan joka on mukamas 924,36MiB, mut se mitä tässä ihmettelen, että miten se tuli koneelle noin 17minuutissa (ei mul oo ku meganen netti), mutta ei se mun tärkeä kysymys ollut, vaan se, että se leffa ei toiminu ainakaan BS Playerilla, sit ku se on viel .mpg tiedosto, ni mitä se niinku sitte ees meinaa :) oon tottunu et leffat on .avi tiedostoi..ne kaikki toimi mulla. Yks mikä minulle mieleen tuli, että: puuttuisko minulta jotain päivityksiä esim. fddshow päivitykset tai viel jotaa??

TOSI ISO KIITOS jo etukäteen.. :)

-Maximum Respect-
AfterDawn Addict
_
11. elokuuta 2005 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se leffa on feikki(eli ei leffa ollenkaan, tiedosto täynnä nollia). Et tee sillä yhtään mitään. Eli mitään päivityksiä ei puutu :) Ja mpg-tiedosto on myös videotiedosto niinkuin .avi ja .wmv:kin
Threat
Senior Member

2 tuotearviota
_
11. elokuuta 2005 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja lisään tähän lopuksi että kun seuraavan kerran aloitat threadin niin muista kunnollinen, ongelmaa kuvaava otsikko pistää. Nykyinen linja on nimittäin se, että huonoilla otsikoilla tehdyt threadit suljetaan heti pian kun huomataan.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > n00bi tyttö kaipaisi apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy