User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 04:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > ca-42 sarja"murhaaja"kaapeli
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CA-42 sarja"murhaaja"kaapeli
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
osku1981
Suspended due to non-functional email address
_
11. elokuuta 2005 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sorruin ostamaan talouteen nokian CA-42 sarjakaapelin... Onko kellään mitään käsitystä mitä virkaa letkulla on? Olen tähän mennessä ainoastaan onnistunut kopioimaan puhelinnumerot koneelle but that's it! PC Suite tarjoaa jos jonkinlaisia mahdollisuuksia, mutta ruutuun ilmestyy jatkuvasti teksti "pääsy evätty" tai yhteys puhelimeen katkesi...

Piuhan päässä ovat puhelimet 6101 ja 5140i...

Voiko em. puhelimiin esim. siirtää soittoääniä tai taustakuvia siirtää tietokoneelta puhelimeen ollenkaan vai pitääkö kaikki soittarit ja taustakuvat tilata erikseen???

5140i:llä en ole onnistunut suorittamaan mitään toimintoja koska kone ilmoittaa "yhteys puhelimeen katkesi"

PC Suite kyllä tunnistaa molemmat puhelimet..

Jeesatkaa vähän.. KIITOS :)
musti2
Suspended permanently
_
11. elokuuta 2005 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä versio pc suitesta
osku1981
_
12. elokuuta 2005 @ 02:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uusin...
admins
_
16. elokuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarkista kuitenki että versiot on uusimmat
ajuri:
Version 150.2
updated 17-Jun-05
pcsuite:
Version 6.6

huomaa:"
Please note: Before downloading and installing the drivers, make sure the cable is disconnected from your PC. "

lisäys:
pikainen tutkiminen googlella osoittaa että kiinalainen kaapeli ei toimi virallisilla ajureilla

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. elokuuta 2005 @ 17:18

moiolen
Newbie
_
10. marraskuuta 2005 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on myös ongelmia kaapelin CA-42 kanssa.. mulla on nokia 5410i malli. Kun kytken kännykkään sen piuhan niin alussa luuri sanoo että datakaapeli yhdistetty ja sit hetken päästä sanoo että mun luuri ei tue tätä kaapelia. Ja on kaikki uusimmat pc suitit ynnä muut ajurit pistetty ,mutta ei se ymmärrä mitään.. ja sit ku nyt selailin netis ni sain tietää että ca-42 ei ees toimi 5410i mallissa.

http://www.digitarvike.fi/products.php?p=377b00
Ja kun ostin kännykän gigantista ni ne suositeli ca-42 kaapelin ostoa, sitä alku perästä nokialaista.. onneksi en ostanut sitä kallista..
Member
_
10. marraskuuta 2005 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä menin kanssa ostamaan tuon kaapelin pöljyyttäni keväällä.On semmonen nokia 6100.Ja kun kotiin pääsin,ja tietenkin innoissani koneeseen liitettyäni luulin että,nyt saa puhelimen kunnon käyttöön.Tajusin sitten,ettei tällä tee yhtään mitään hyödyllistä.Jollei nyt jotakin numeroiden laittamista pc:lle lasketa.Voihan sillä tietenkin siirtää myös kuvia ja pelejä puhelimeen.Mutta,ei juma...Jos oisin tiennyt aikaisemmin,olisin ostanut silläkin rahalla monta koppaa karhua.
Ps.Arvatkaa missä johto on???

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
osku1981
_
11. marraskuuta 2005 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tuollainen "silmään viilaaminen" ole kuluttajasuojalain vastaistakin et jos kaupasta ostaa kaapelin ja kysyy et "sopiiko tämä nyt varmasti tähän ja tähän puhelimeen" ja myyjä sanoo et "sopii sopii",
niin eikös tästä voisi jo jonkilaisen metelin nostaa.. Kaapeli maksoi kuitenkin 42 euroo et kyl se ainakin tällasen opiskelijan kukkarossa tuntuu...
Member
_
11. marraskuuta 2005 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tietenkään sais moraaliselta kannalta myyjä viilata linssiin,mutta on kuitenkin ihan loppujen lopuksi itse vastuussa,mitä ostaa.Jollei ole sitten jotakin kuittia esittää,missä lukee muuta kuin sovittu.Kai sie kuitenkin katsoit mitä paketissa luki?Kyllähän myyjiä on kans tullut vastaan yhen,jos toisenlaista minullekkin.Eihän se mukavaa ole kun rahaa palaa turhaan.Itsekkin opiskelija.

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
heikki71
Senior Member
_
11. marraskuuta 2005 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
5140 toimii myöskin infrapunalinkin välityksellä.
Itse ammoin käytin sitä ja toimi moitteetta, soittoääneksi sai biisejä laulun kanssa ja taustaksi mitä vain kuvia.
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2005 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.halvathinnat.com/product_info.php?products_id=274

Toi pelaa. Mutta ennen kuin tekee mitään, pitää asentaa mukana tulevalta cd.ltä ajurit(engl. ohje vihko mukana).
Sen jälkeen voi päivittää nokialta uudet ajurit.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

snb
Junior Member
_
16. marraskuuta 2005 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan pohjaliittimet puhtaat sun puhelimissa?? Ettei oo mitään silminnähtävää likaa?

...Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...
osku1981
_
17. marraskuuta 2005 @ 03:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä ainakin mun puhelimessa ovat puhtaat...
Tabulator
_
17. marraskuuta 2005 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hämärää toimintaa tämä kaapeleiden myynti puhelimiin, kun toisaalla sanotaan että ei käy 5140i malliin ja toisaalla väitetään että käy.
http://www.digitarvike.fi/products.php?g1=1e11cd
Quote:
Toimii ainakin malleissa:
**
Nokia 5140 (HUOM ei toimi 5140i mallissa)
**
niin ja sitten http://www.halvathinnat.com/product_info.php?products_id=274
Quote:
Toimii ainakin näillä Nokian maililla **, Nokia 5140, Nokia 5140i,**
ja näytti olevan vielä kiriotus häröjäkin siellä..=P
Mut kaiken kaikkiaan sekavaa.

askelpalautin, engl. backspace,Näppäin joka poistaa edellisen merkin.
heikki71
Senior Member
_
17. marraskuuta 2005 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tabulator@
Nuoreksi kaveriksi olet hyvin perillä asioista :)
maikuli
Junior Member
_
24. marraskuuta 2005 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
5140 toimii myöskin infrapunalinkin välityksellä.
Itse ammoin käytin sitä ja toimi moitteetta, soittoääneksi sai biisejä laulun kanssa ja taustaksi mitä vain kuvia
miten tuo sit tarkalleen toimii infrapunalinkin kautta?
heikki71
Senior Member
_
24. marraskuuta 2005 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rakensin itse Vishay:n TFDU4100-irda lähetin/vastaanottimesta ja kytkin sen emolevyn irda-porttiin. Edellyttää, että emollasi on irda-tuki.
Sitten asensin PC-Suiten, valitsin yhteydeksi irdan ja se oli siinä.
Ton "palikan" rakentaminen on helppoa jos osaa vähänkin tinata, toisaalta niitä saa ostaa myöskin pc-liikkeistä, hintahaitari liikkuu 25-35 euroa.
anttu33
Newbie
_
9. huhtikuuta 2006 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite oon käyttäny piuhaa nyt vuoden verran ja eipä sitä muuhun tarvi ku puhelimen muistin tyhjäämiseen. Eli kuvat saa koneelle kätevästi. Jotain soittoääniä oon myös väsäilly MultiMediaConverterPro:lla ja pelejä tunkenu myös luuriin piuhaa pitkin. Mutta tänään huomasin et oli yks semmonen pikku nasta painunu liittimen sisään ja siellä on ja pysyy. Maksoin kans älyttömät ~40 euroo johdosta ja nyt pitäs viel avata se korjata. Joten johdon omaavat olkaa varovaisia ettei ne nanomillin paksuset nastat hajoa.
Member

3 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2006 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joku jolla on "tarvike" CA-42 ajurilevy voisko lähettää sen ajurin mulle. (vaikka -> jartsa77(at)gmail.com)
Ei nimittäin tullut mukana enkä oo saanut toimimaan mitenkään.

EDIT:
Kaapeli on -->
http://www.hakkis.fi/web/index.php?page=shop.product_details&flyp...
vaikka tiedoissa sanotaan että mukana ajuri-cd, sitä ei tullut.
Olen myös yrittänyt pommittaa maililla mutta ei vastausta.

-tässä kuuluisi olla signeeraaus-

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2006 @ 19:10

AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2006 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2006 @ 07:54

Member

3 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2006 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@NUIJJA:
Kiitos. Olen kyllä yrittänyt etsiä, mutta en ole löytänyt oikeaa.

En vielä päässyt testaamaan tuota, kun se kaapeli ei ole minulla.

-tässä kuuluisi olla signeeraaus-
Senior Member

4 tuotearviota
_
11. huhtikuuta 2006 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ole saanu tehtyy 5140i:n kanssa oikeestaan mitään, pc suite ei toimi oikeen ja oon vaan siirrelly tiedostoja ja käyttäny nettiä.

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
ailakki
_
24. elokuuta 2006 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tyhmä kysymys, mutta latasin digitarvikkeen sivuilta ko. kaapelin ajurin... miten kummassa se asennetaan kun siinä ei ole mukana mitään exe :ä ... josta sen käynnistäisin... :(
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
24. elokuuta 2006 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.digitarvike.fi/CA-42driver05.zip
Jos tuota meinaat onhan siellä CA42.exe
Tai sitten etsit laitehallinnasta tuon usb-kaapelin ja päivität ohjaimen kansiosta johon olet purkanut zip paketin.

Uusin Pc-suite kannatta ja hakea toimii hyvin noiden halpa kaapeleiden keran.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. elokuuta 2006 @ 19:05

ailakki
_
25. elokuuta 2006 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, on exe joo. Ilmoittaa vaan et "Could not open uninstaller ini file: (null)
Yritänkö ajaa sen väärässä hakemistossa, pitääkö zip paketti purkaa johonkin tiettyyn kansioon...

Mutta, häpeän tunnustaa, että yritän rakentaa puhelimen kautta nettiyhteyttä. PC Suite ohjelma ilmoittaa että No modem found vaikka puhelin on kytkettynä ja muuten toimii. Sen takia ajattelin asentaa kaapelin ajurin uudelleen ja pc suiten. Nokian sivuilta katsoin modeemiajurin mutta siinä oli vain .inf tiedosto enkä osaa sille tehdä mitään :(
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
25. elokuuta 2006 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lähtiskö tuolta kautta, Ohjauspaneeli/ Puhelin ja modeemiasetukset.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > ca-42 sarja"murhaaja"kaapeli

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy