kazaa ja nettiyhteys...
|
|
tobina
Junior Member
|
7. helmikuuta 2003 @ 10:44 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla on juuri hankittu elisan adsl, jo toka adsl boksi menossa kun vian väitettiin olevan siinä ensimmäisessä. no netti ei toimi tällä uudellakaan boksilla, ja tiedän että tollaset p2p ohjelmat ainakin voi hidastaa internetiä, mutta olen ajatellut että voiko ne aiheuttaa jotain tollasta muuat harmia yhteydelle? (liittyen siis näihin mun netin ongelmiin) Mulla on siis kazaa.
muuten, voiko winMX:llä hakea video yms. tiedostoja, jos kannattaa poistaa kazaa (?)
|
vr6
Inactive
|
7. helmikuuta 2003 @ 11:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Kazaa on pahin mainosten kerääjä, käyttö omalla vastuulla.
|
tonic
Junior Member
|
7. helmikuuta 2003 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos välttämättä haluaa käyttää KaZaa:ta, niin suosittelen tutustumaan sivustoon osoitteessa www.k-lite.tk Sieltä löytyy mm. modattu, mainosvapaa versio KaZaa:sta.
|
AfterDawn Addict
|
7. helmikuuta 2003 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
KaZaa on n00beille jotka ei osaa muita ohjelmia käyttää. Vuoden 2002 pahimmat madot levisivät KaZaan kautta. eMule on ainoo mitä mä tiedän missä ei varmasti ole mitään ylimäärästä!
|
tobina
Junior Member
|
7. helmikuuta 2003 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
ok, mä olen muutenkin harkinnut emuleen siirtymistä, mutten oikeen voinut sitä tehdä kun en tiennyt niitä asetuksia, muistaakseni palvelimen asetuksia eli mistä se ylipäätään lähtee hakemaan. Jos joku voi auttaa että mitä niihin pitää laittaa niin unohdan koko kazaan.. Eli mitkä palvelimet on parhaita suomalaisen/ulkomaisen kaman imutukseen?
|
da_hustla
Junior Member
|
7. helmikuuta 2003 @ 16:51 |
Linkki tähän viestiin
|
"KaZaa on n00beille jotka ei osaa muita ohjelmia käyttää."
onhan tuokin törkeästi sanottu. tosin itse olen sitä mieltä että kaikki p2p softat on nuubeille... mutta kun jokaisella on oikeus käyttää sitä mitä itse haluaa niin ei parane mennä lokeroimaan ihmisiä sen mukaan, kaikilla p2p softilla nykyään saa sen mitä "kuluttaja" tarvitsee, joten se on helpottanut audio ja video materiaalin levittämistä.
joten tuon minun mielipiteeni voi jokainen jättää omaan arvoonsa ja ilman mielipahaa käyttää sitä softaa/tekniikkaa joka itsestä tuntuu parhaalta.
|
Member
|
7. helmikuuta 2003 @ 17:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Noilla kaikila olen "leikkinyt",mutta tosi asia on se,että kazaa lite,speed monkeyllä on ollut kaikkein nopein.Yleensä lähemmäksi 30 kt/s,välillä ylikin.Muulit,imesit,overnetit pääsee parhaillaan noin 18 kt/s välillä jopa yli 20 kt/s,eli summa summaarum: kannattaa koittaa noita kaikkia ja katsoa mikä,toimii sulla parhaiten ja sitten tehdä päätös,ja mulla ainakin on noi kaikki jos joltain ei löydy hakemaani kamaa niin voin koittaa toiselta.
p.s. käytössäni on pakon sanelema Elisa communications, mikä tökkii muutenkin.
|
AfterDawn Addict
|
7. helmikuuta 2003 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Siinä vaiheessa kun ei oo enään mitään mielekästä mitä hakea (ei tarvi oikeastaan mitään/saa aina mitä haluaa) niin on sama sinänsä mitä ohjelmaa käyttää, joten eMule on mulle paras niinkun monelle muullekkin. Itselle myös on tärkeää se, että ohjelmaa voi muokata itse eli siis lähdekoodi on saatavilla siinä missä koko ohjelmakin ja näin voi varmistua siitä, että ohjelma ei sisällä mitään spywarea ja modata ohjelmaa itse (Sovelluskehityksen opiskelijoille hyvää harjoitusta koulun ohessa).
KaZaa voi olla nopeampi vaikka mullakin, mutta mihinkäs mä postaan feature requestit jos haluun vaikka jonkun implementoivan amucin/dynupin ohjelmaan?? (Itse se voi olla hiukka hankalaa.)
Löytyykö KaZaasta IRCkiä tai WebServeriä etäkäyttöä varten??
En siis kiellä käyttämästä mitään ohjelmaa, mutta jos haluaa paljon ominaisuuksia ja mahdollisuuksia niin eMule on paras. Muutenkin nopeilla yhteyksillä on ehkä parempikin käyttää useampaa ohjelmaa samaan aikaan jos haluaa ladata koko kaistan leveydeltä helposti.
|
Member
|
7. helmikuuta 2003 @ 18:33 |
Linkki tähän viestiin
|
KaZaa voi olla nopeampi vaikka mullakin, mutta mihinkäs mä postaan feature requestit jos haluun vaikka jonkun implementoivan amucin/dynupin ohjelmaan?? (Itse se voi olla hiukka hankalaa.)
niimpä,mutta jos on köyhä "sunnutai" käyttäjä niin ei edes tiedä tosta äsköisestä mitään ? vaan se on vauhti mikä puhuu...
|
zipzap
Senior Member
6 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2003 @ 20:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Käytän molempia samaan aikaan...tarpeen mukaan voi toisen sulkea,siitä rastista kulmassa(kazaan kanssa ongelmia),jos ei kaista riitä...olen tosi nopee sunnuntai käyttäjä ja köyhäkin vielä,mutta hyvin tulee reilu parikymmentä leffaa viikossakin...muun ei oo välix, ku en tarvi kouluja harjoitellakseni modaamista.toiset velliä toiset puuroa, maun mukaan.Toinen on välillä toista parempaa.
|
AfterDawn Addict
|
7. helmikuuta 2003 @ 21:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli teille käy siis auto joka kulkee yli 300 km/h, vie bensaa 50litraa/100 km ja siinä ei tarvi olla rattia...itse ottaisin mieluummin auton joka kulkee 180 km/h, vie bensaa 6litraa/100 km ja jossa on ratti+ohjaustehostin...
|
Mainos
|
|
|
Newbie1
Newbie
|
7. helmikuuta 2003 @ 22:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Kazaa/vast. on syvältä, tulee kaikkee sontaa koneelle, olipa vaikka mikä lite juttu. Jos emulea osaa käyttää niin kyllä sillä tavaraa tulee. Vaikka olenkin newbie niin sanompa et esim. kazaa on newbie softa :-)
|