pleikkka2 mod-piiri, hintaluokka 30??
|
|
outootus
Junior Member
|
13. elokuuta 2005 @ 09:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Shadown
Suspended due to non-functional email address
|
13. elokuuta 2005 @ 10:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Modbosta en ole kuullut, mutta Duo2 SE modista on kokemuksia, jotka ovat melko negatiivisia.
Mitä tulee tähän Modboon, niin en kyllä sitäkään hommaisi.
Minä itse lähtisin Matrixin linjoille. Hintaluokaltaan n. 20? kalliimpi, mutta modin hintana en katsoa sitä ongelmaksi.
|
TearTox
Member
|
13. elokuuta 2005 @ 10:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Nuo modit maksavat itsensä periaatteessa takaisin.
Jos yksi peli maksaa 50? ja varmuuskopioit sen jostakin tai netistä lataat (ei suositella :D), niin nopeasti on kertynyt tuon 50? arvosta pelejä... ylitsekkin menee jos kopioit enemmän kuin yhden pelin :D
Itselläni on Matrix Infinity, ja on toiminut hyvin, jos alkuvaikeuksia ei lasketa *wink* Shadown ;)
|
outootus
Junior Member
|
13. elokuuta 2005 @ 11:25 |
Linkki tähän viestiin
|
onko tuo matrix infinity helppo asentaa itse?
|
outootus
Junior Member
|
Linkki tähän viestiin
|
tuli tripla
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2005 @ 11:28
|
outootus
Junior Member
|
Linkki tähän viestiin
|
tuli tripla
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2005 @ 11:26
|
Melonipuu
Member
4 tuotearviota
|
13. elokuuta 2005 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
SUosittelen myös matrix infinityä, ollut käytössä jo vissiin puolitoista vuotta. Toimii kuin häkä. Itse en asentanut kun siinä kuitenkin on niitä piuhoja jonkin verran, ja kolvi puuttuu... ^^
Aasit aaseja hökkii
|
outootus
Junior Member
|
13. elokuuta 2005 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Vai saisiko ulkoisen usb-kovon pleikkaan kiinni ja sitä kautta pelaamaan kopioita/importteja?
Löytyisikö muuten pleikan avaus opasta? kun en saa siilejä ja sitä peltiosaa "emon" päältä pois.
|
BitLoop
Senior Member
|
13. elokuuta 2005 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
niin eli onko sulla se litteä mallinen ps2?
jos on niin en tiedä sitten kovojen toimivuudesta sen kanssa..
mutta jos on se vanhan mallin ps2 niin hommaat vaan verkkoadapterin ja hdadvancen + jonkun kiintolevyn niin saat pelittämään kaikki varmuuskopiot oli ne sitten pal tai ntsc versioita
itelläni nuo laiteet ei maksanut yhteensä kuin noin 45euroa..
ja tuolta löytyy kaikenlaista asennuskuvaa ja ohjetta http://www.modpiiri.com/?sivu=asennuskuvat en kyllä sitten tiedä löytyykö juuri siihen ohjetta mitä kysyit
Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2005 @ 16:52
|
outootus
Junior Member
|
13. elokuuta 2005 @ 17:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei ole litteä malli on v4 (gap). Olisi korkeintaan 50? käytettävissä, joten sirun asennus maksuun ei rahaa, ja ajattelin että jos ottaisi kannettavan ulkoisen ja siihen alustaisi pleikka osion (eli ei koko kovoa), mahtaisiko onnistua? vai hankinko suosiolla sirun?
|
BitLoop
Senior Member
|
13. elokuuta 2005 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
niin en kyllä yhtään tiedä miten ton usb kovon toimivuuden kanssa on..muistaakseni täällä foorumeilla jossain oli siitä juttua, että on ainakin hidas.
mutta sinullako ei ole verkkoadapteria? koska siihenhän olis ihan normaali pc kovo käynyt kätevästi :)
huuto.netistä itse ostin sen adapterin muistaakseni noin 20eurolla..
ja sitten sen hdadvancen tilasin modpiiri.comista
ja 160gb kovo oli ennestään niin pääsin sen takia suhtedullisesti.
ja eipähän tarvitse dvd levyjä ostella pelejä vasten ^^ mutta onhan kiintolevyssä huonotkin puolensa kuten se, että jos sattuu kovo hajoamaan niin siinä menee sitten kaikki pelit kerralla :) mutta aika montavuottahan nuo kyllä yleensä kestää.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2005 @ 18:35
|
outootus
Junior Member
|
14. elokuuta 2005 @ 09:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Meneekö verkkoadapteriin ide vai s-ata? Ja mitä johtoja siihen tarvitaaan? Onko kaikki pelit toiminut imegeina?
|
outootus
Junior Member
|
14. elokuuta 2005 @ 09:59 |
Linkki tähän viestiin
|
tuli tupla.
Dc päällä joten kone hidastelee ja klikkaan kohta uudestaan ellei mene ja näköjään tulee triplat tai tuplat, pahoittelen.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. elokuuta 2005 @ 10:03
|
Shadown
Suspended due to non-functional email address
|
14. elokuuta 2005 @ 10:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Se adapteri käyttää vain IDE-levyjä.
Se adapteri vain tungetaan kiintarin perseeseen ja sitten koko hökötys työnnetään pleikkarin perseeseen.
Joten mitään erillisiä kaapeleita ei ole.
|
BitLoop
Senior Member
|
14. elokuuta 2005 @ 10:43 |
Linkki tähän viestiin
|
juurikin näin miten shadow sanoi :)
ja mitä nyt noin 40imagea olen testaillut kaikki on pelittänyt hyvin ja lataa myös huomattavasti nopeammin kun ei ole dvd:llä pelit.
ja sitten myöskään ei laseri kulu koneesta ;)
|
Mainos
|
  |
|
outootus
Junior Member
|
14. elokuuta 2005 @ 11:04 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitos kaikille avusta. Olen päätynyt tuohon kovo-tsydeemiin.
|