User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 11:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++:san nopeudet ei päätä huimaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++:san nopeudet ei päätä huimaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jaakob
Junior Member
_
14. elokuuta 2005 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pidin 4kk tauvon DC++ ja innostuin uudestaan DC++, mutta vauhdit tippuivat.Ennen taukoa minulla oli 512KB/512KB(DNA) netti ja nytten 1Mb/512KB(DNA) ja uusi ADLS boxi(Efficient Networks, Speedstream 5100), koska vanhan vuokra boxin oli tapana hajota kovan käytön takia.Ennen pystyin lataa koko kaistalla, mutta nytten vauhti heiluu 10/kbs ja 1/kbs välillä.Tarkisti onko koneellani pöpöi, jotka voisisivat tukkia kaistaani, mutta mitään ei löytynyt.Nopeus pysyy samana vaikka laitaisisin samalla paikkakunnalla asuvalta uploodaajalta, jolla on sama nopeus, kuin minulla ja hän vielä antaisi koko kaistansa minun käyttööni.Käytän myös Bitlordia ja Azerusta eikä näiden kanssa minulla ole nopeus ongelmia vaikka lataisin yhdeltä käytäjältä.
ballantin
Member
_
14. elokuuta 2005 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2006 @ 12:33

AfterDawn Addict
_
14. elokuuta 2005 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä, voiko DC++ porttia vaihtaa, mutta jos voi, yritä vaihtaa se vaikka portiksi 53. Sitä ei ainakaan DNA blokkaa, kun on https-protokollan portti :D
jaakob
Junior Member
_
14. elokuuta 2005 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Empä usko, että se DNA:assa on vika, koska kaverilla on saman liittymä ja oli joskus samanlainen ongelma, mutta se lähti itestään veks.
hape
Member
_
14. elokuuta 2005 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita vaihtaa sitä porttia.

Jos ei auta niin vaihda aktiiviksi jos et jo ole. Joskus auttaa nopeusongelmiin. Mulla on ainaki jostain ihmeen syystä sellanen et suurin osa passiiveista lataa multa tosi hitaasti (alle 10kb/s) mutta aktiivit normaalia nopeutta.
jaakob
Junior Member
_
15. elokuuta 2005 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aktiivi ja porttia kokeilin vaihtaa, mutta ei muutosta nopeuteen.
stokker
Suspended due to non-functional email address
_
20. elokuuta 2005 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ongelma on päinvastainen eli kun olen aktiivi niin tavaraa tulee alle 5kt/s mutta passiivina tulee 18-40kt/s. Liittymänä on LPO:n 600. Muut ohjelmat antavat täysillä.
Mainos
_
__

_
ZewQ
Suspended due to non-functional email address
_
23. elokuuta 2005 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toissila voi olla hitaat yhteydet!!!

Hurreilt saa nopeest!
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++:san nopeudet ei päätä huimaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy