User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 11:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > jacobson's digiboxi
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jacobson's Digiboxi
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
NewWorld
Newbie
_
14. elokuuta 2005 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aion ostaa kyseisen merkkisen digiboxin, olisiko kenelläkään kokemusta tästä digiboxista? Onko ollut ongelmia ja miten se on toiminut? Ovatko sen ominaisuudet mielestäsi hyvät.
Senior Member

4 tuotearviota
_
14. elokuuta 2005 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dvdplazan foorumilla on kehuttu aivan toimivaksi boksiksi. Omia kokemuksia ei kyllä ole.
NewWorld
Newbie
_
15. elokuuta 2005 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksesta!
fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
23. elokuuta 2005 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi taas New Wordld. Mä jo tossa yhden toisenkin otsikon alla vastasin, että kokemusta on ja hyvin toimii. Suosittelen. Tosin sulla taitaa olla se jo, vai mitä. En ole vähään aikaan ehtinyt selailla näitä sivuja.
2fst4u
Junior Member
_
2. syyskuuta 2005 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä ollut samainen boxi, tosin Luxoritin nimellä. Hyvä perusboxi conaxilla. Jos jotain haluaisi lisää/parantaa, niin tässä muutama asia:

-EPG voisi olla parempi, sillä nyt näkyy vain sen hetkinen ja seuraava ohjelma

-tekstari on ehkä maailman hitain

-tekstarissa ei alasivujen selausta

-päivityksiä softaan ei ole tietääkseni tullut
fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2005 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mieltä 2fst4u:n kanssa EPG:stä, eli ei ole ihan tarpeeksi kattava. Tosin mulla on ollut yksi Finntech:in boxi ja yksi
sateelliittiboxi (muiden kokeilujen lisäksi) aiemmin. En tiedä tarkkaan, miten EPG:n laajuus vaikuttaa sen toimintanoputeen, mutta esim. sateliittiboxissa en viitsinyt käyttää sitä ollenkaan, kun lataus kesti 5 min.

Teksti TV:stä en ole ihan samaa mieltä, koska mulla tulee sivu esiin samaan aikkaan (siis suunnilleen) kun painan sivunumeron viimeisen numeron. Valmistajan mukaan 350 muistipaikkaa ja 4:n megan "flasmemory" (en muista tarkkoja lukuja, mutta tarkistakaa sivulta www.jacobsons.fi).

Taas samaa mieltä. Alasivujen selaus puuttuu, mutta alasivun voi kuitenkin pysäyttää kokemukseni mukaan millä tahansa numeronäppäimellä. Jos haluan jatkaa saman sivun selausta, niin pitää hakea sivu uudelleen (joka kyllä aukeaa heti). Tämä on mun mielestä ehkä huonoin ominaisuus koko boxissa.

Ei ole mullekkaan, mutta kysyimpä asian innoittamana tästä niiltä.
Uusi softa on kuulemma tekeillä ja "käytännössä" valmis, mutta Suomessa ei tiedetty, koska se tulee ilmateitse (tai kaapeliverkkoihin) yleisesti päivitettäväksi. Haluavat kuulemma parantaa sitä vielä, ettei tarvi päivittää kuukauden välein. Näin ainakin mulle kerrottiin.

Loppujen lopuksi vaikuttaa kuitenkin muidenkin mielestä ihan ok vehkeeltä. Ilman edellämainittuja puutteita sehän olisi jo liki täydellinen, eikä kai sellaisia ole olemassakaan.

onsekumma
Member

4 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2005 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan nyt noin asiasta sen enempää tietämättä kysyn että eikö tämä ärrän boksi ole aika tyyris muihin samantasoisiin laitteisiin verrattuna? korjatkaa jos olen väärässä...
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2005 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
En tiedä tarkkaan, miten EPG:n laajuus vaikuttaa sen toimintanoputeen, mutta esim. sateliittiboxissa en viitsinyt käyttää sitä ollenkaan, kun lataus kesti 5 min.
Itselläni finluxin dvb-t boksi ja ohjelmaopas kelaa kaikki tiedot samalla sekunnilla kun sen laittaa päälle.
Mainos
_
__
 
_
Senior Member

4 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2005 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itselläni finluxin dvb-t boksi ja ohjelmaopas kelaa kaikki tiedot samalla sekunnilla kun sen laittaa päälle.
Minulla Humaxin CX1201-C boksi ja kyllä siinäkin suomalaisten kanavien EPG:t näkyvät heti kun boksin on laittanut päälle, mutta muiden kaapelikanavien EPG tietojen latautuminen kestää useamman minuutin.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > jacobson's digiboxi
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy