User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 13:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > p2p ohjelmien idea...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
p2p ohjelmien idea...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
takku32
Suspended due to non-functional email address
_
7. helmikuuta 2003 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En nyt muista missä luin kun taas joku nero suositteli noiden media forcen iskun jen jälkeen että älkää laittako tavaraa jakoo.

Jos kaikki tekisivät noin niin eipä paljon olisa ladattavaa.
Vaikka kyllä olen huomannut että kaikki eivät edes jaakkaan vain lataavat itse.
Huomaa kyllä että itselleni tuli 20 jonoon heti melkein kun avasin emulen ja itse kyllä sain 5kt/s ladattua kun upload oli 9kt/s

Että hyvät ihmiset älkää nyt ladatko jos ei ole aikeissa itse jakaa mitään.

Käyttäkää vaikka sitten irc:kiä jos haluaa vain ladata warea ja muuta ilman että itse laittaa jakoon. Tai voihan tuolla irckissäkin jakaa tavaraa jos haluu.

Mitäs mieltä te olette näiden p2p ohjelmien ideasta?

baka
Newbie1
Newbie
_
7. helmikuuta 2003 @ 19:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa pysyä emulessa/eDonkeyssa. Ne on "turvallisia" vielä.

http://p1dz.sprhosting.com/pyh/warevalitus.png
Zorlim
Member
_
8. helmikuuta 2003 @ 04:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teknisesti ovat ihan yhtä huonoja kuin muutkin.

Ja kuten tässä puhuttiin, eihän siinä P2P:ssä, eikä ohjelmissa ole mitään vikaa.

Rikoksen ja virheen tekevät ne käyttäjät, jotka jakavat tekijänoikeuden alaista materiaalia.

Ei oo niin vaikee asia, eihän.

Itse pidän P2P softia loistavana tapana jakaa dataa suurille massoille pienillä omilla resursseilla.
lollo
Junior Member
_
8. helmikuuta 2003 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhdyn jälleen edelliseen :P Muistaa vaan että jakaa laillista tavaraa, tai lopettaa koko ruikutuksen .
Member
_
8. helmikuuta 2003 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hienoa, jätkät jakaa vain freewarea :D Joo, laki ja järjestys ennen kaikkea aina mielessä, vaikka joskus naurattaakin tää jeesustelu ;)
Newbie1
Newbie
_
8. helmikuuta 2003 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zorlim,
Ihmettelen sitä et jos vain jaat ja imuroit freewarea P2P-softalla niin miksi edes käytät niitä? Freeware softathan voi yleensä imuroida suoraan netistä. Ja P2P-softissa esim. overnet mitä "mainostat", siinä on pakko myös jakaa muille. Esim. sitä mitä olet juuri imuttamassa.
raw
Member
_
9. helmikuuta 2003 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saako muuten tänne foorumiin laittaa ed2k linkkejä??

niin se jolta oli kytät vieny koneen pyöritti vissiiin dc serveriä. onneksi meillä emulen käyttäjillä on toistaiseksi aika turvallista imuuttaa kaikkee "laillista"
Mainos
_
__

_
Zorlim
Member
_
9. helmikuuta 2003 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
>Ihmettelen sitä et jos vain jaat ja imuroit
>freewarea P2P-softalla niin miksi edes käytät
>niitä? Freeware softathan voi yleensä
>imuroida suoraan netistä.

Kuten jo sanoin, jos esim jaan 300 megan kokoista freeware pakettia, tai omaa kuvaamaani videota. Ja sen haluaa yhtäkkiä 500 ihmistä, sen jakaminen on hiukan hankalaa esim 512/512 yhteydellä. ISP:n web-tilaankaan tuo ei mahdu. Joutuisin siis investoimaan rahaa erilliseen palvelinlaitteistoon / verkkoyhteyksiin, tai vuokraamaan tilaa jostain.

Käyttämällä P2P softaa, tämä ongelma ratkeaa helposti ja ilmaiseksi.

Sitten voi postata esim tänne foorumiin, newsgrouppeihin tms, tai laittaa web-sivulle pelkän linkin jolla sen voi imeä p2p softalla.

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > p2p ohjelmien idea...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy