KOne sekoilee...
|
|
Zuuzo
Suspended due to non-functional email address
|
18. elokuuta 2005 @ 07:05 |
Linkki tähän viestiin
|
eli tein nyt uuen tredin kun niin kehotettiin.
eli siis asensin pelin(latasin netistä) ja käynnistin uudelleen, kun salasanan kirjoittaa menee iha ok. mut sit tule jotain user enviroment errorii ja tulee koneesta hemmetin hias ja kaikki perus asetukset o käytössä.?? virus turvat oon läpi ajanu ja poistanu sen pelin mut ei vaikuttanu?? voisko olla kovalevy paskana??
|
Threat
Senior Member
2 tuotearviota
|
18. elokuuta 2005 @ 07:13 |
Linkki tähän viestiin
|
MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
|
Zuuzo
|
18. elokuuta 2005 @ 07:21 |
Linkki tähän viestiin
|
voi vittu, no iha sama, unohtakaa nyt toi netistä lataus(jos sitä meinasit) ja neuvokaa mua. inhottavaa ku ei koneella voi oikeestaan mitään ihmeellisempää tehä.
|
Threat
Senior Member
2 tuotearviota
|
18. elokuuta 2005 @ 07:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei se nyt ole "aivan sama", jos tässä aletaan neuvomaan sinulle kuinka saat sen piraattipelisi toimintaan, vaikka kone olisikin rikki. Piratismia ei tueta, mieti sitä jos ja kun teet seuraavan threadin.
|
n_r
Senior Member
|
18. elokuuta 2005 @ 10:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän zuuzo taida enää sitä peliään haluta toimimaan vaan koneensa. Zuuzohan ilmoitti aika selkeästi, että on pelin jo poistanut koneeltaan - johtuiko sitten omantunnon tuskista vaiko siitä että kone jumahti ;-)
Valitettavasti olen kohtuu huono jelppimään koneiden kanssa jos ei ole itse kasaamani josta tiedän mitä se on syönyt.
|
Threat
Senior Member
2 tuotearviota
|
18. elokuuta 2005 @ 10:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Omantunnon tuskista voidaan olla kyllä monta mieltä. Neuvokoon kuka haluaa, mutta älkää alkako sitten moittimaan minua siitä, että en auta piraattipoikia. Tämä on oma tulkintani AD-säännöistä ja pidän siitä kiinni vastaisuudessakin.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2005 @ 10:42
|
Zuuzo
|
18. elokuuta 2005 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Threat sulle sen verran et se peli on POIStettu jo viruksien pelossa.
eli tarvitsisin neuvoa tähän ongelmaan että se on hias ja palauttaa perus asetukset.. ja se ei maailmaa kaada jos joku piraattipoikaa neuvoo että sais koneensa toimimaan normaalilla tavalla. ja tässä ei ole kyse omantunon tuskista.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2005 @ 10:51
|
kaawpeli
Member
3 tuotearviota
|
18. elokuuta 2005 @ 11:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Oma vika. Tietokoneen korjaus maksaa noin.60? ja pelit maksaa 10?-50?.
Hyvä esimerkki Älä lataa netistä.
|
Gregori
Member
|
18. elokuuta 2005 @ 11:05 |
Linkki tähän viestiin
|
ei osaa neuvoa mutta kysy asiaa ilmoittamatta sitä että olet mennyt ja ladannut pelin netistä. Eiköhän sitten pitäisi apua tulla.
|
Zuuzo
|
18. elokuuta 2005 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
no ei tästä sit mitään tullu. ilmaseksi isoveli korjaa koneen ku se on joku insinööri. mut ois kyl nyt haluttanu ite korjata ku ei jaksa ootella.
ja gregori mahtaa olal turhaa mennä ku joku joka on vastannu tähä menee ja kirjottaa et se peli on laattu netistä. ja sit kaikki on niin lain noudattaja porukkaaa..
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2005 @ 11:08
|
Mainos
|
  |
|
Moderator
|
18. elokuuta 2005 @ 11:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2005 @ 11:22
|