User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 17:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > xp korjaus asennus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
XP korjaus asennus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
18. elokuuta 2005 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli tekisin xp:n korjaus asennuksen niin mitä se niinku korjaa siinä? häviääkö tiedostot? ku mulla olis ongelma tän xp kanssa ku tonne explonerin sivu historiaan tulee ihme tiedostoja ja niitä on tuhansia ja ne tulee aina uudestaa jos poistaa ja kokoajan tulee lisää... ja olen skandannut koneen kaikilla mahollisilla ohjelmilla eikä ne ole löytänyt mitään... ja sitten jos tuon korjaus asennuksen tekee niin eikai se vaikuta mitenkään tohon linuxiin? mikä mulla on tossa yhellä osiolla.

Jumissa 24/7
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
18. elokuuta 2005 @ 10:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai häviääkö linuxi jos teen xp uudelleen asennuksen, ku mulla on xp c asemalla ja sit mulla on ohjelmat ja musiikit e:asemalla ja sit linuxi d:asemalla niin häviääkö se linuxi sieltä?

Jumissa 24/7
sajoto00
Newbie
_
18. elokuuta 2005 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
empä ole ite xp:n korjaus asennuksia tehny..,joten en tiedä tuosta tiedostojen katoamisesta,ei pitäs mun mielestä kadottaa mitään.. yleensä itse pistän uusiksi koko hoidon.

tod.näköisesti linukka ei lähde enää käyntiin ku xp:n asennusohjelma pyyhkii kyselemättä linukan bootloaderin mbr:stä.. tosin saa sen bootloaderin takasi ku käynnistää linukan asennuscd:ltä ja korjaa bootloaderin sitä kautta.

ite olen luopunu täysin win explorerista ku sillä on paha tapa kerätä kaikkea skeidaa koneelle.. käytän mieluumin mozilla firefoxia..
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
18. elokuuta 2005 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No siinähän se just onkin ku mä en käytä sitä paskaa IE:tä ollenkaan..ku käytän kans tätä mozillaa.. eli se winukka palautuu siltä asennus cd:ltä vaan ku tekee mitä?

Jumissa 24/7
Moderator

5 tuotearviota
_
18. elokuuta 2005 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli ei ne tiedostot minnekkään katoa, mutta tuohon Linux hommaan en osaa sanoa mitään..

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. elokuuta 2005 @ 10:33

Mainos
_
__

_
dfwta
Senior Member
_
18. elokuuta 2005 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korjausasennuksessa XP asentaa itsensä alkuperäiseen muotoon eli kaikki sen päivitykset häviävät. Mitään muuta ei häviä eli musiikit ja kaikkitiedostot jäävät koskemattomiksi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > xp korjaus asennus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy