User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 07:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > lenco cs-180dvd ongelma
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lenco cs-180dvd ongelma
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ufoperse
Newbie
_
18. elokuuta 2005 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole varmaa kuuluuko tä aihe tänne, mut sama se. Elikä mulla olis tällänen Lenco cs-180dvd soitin autoon. Ongelma on se, et ku olen polttanut jotain mp3 musiikkia dvd:lle tai normaalille cd:lle ja ne on kansiossa, ni kyseinen soitin ei soita muuta kuin sen ensimmäisen kansion. Eikä suostu sitten millää vaihtaa toiseen kansioon sitä musiikkia. Soittaa ekan kansion ja lähtee alusta siit samasta.
Mut sitten se kyllä soittaa, jos mp3 ei ole tiedostoissa. Olen lukenut ohjeet monta kertaa ja mitää hyötyä ei ole niistä. Pyytää vaa pistää pausen päälle ja painamaan PTY painiketta jotta se vaihtais seuraavaan kansioon, mut ei helvetti auta. Joka ikistä näppäintä on kokeiltu ja aina sama juttu. Jos joku osais neuvoo, ni olisin tosi kiitollinen.
age007ti
Suspended permanently
_
24. elokuuta 2005 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikset laita kaikkia kappaleita samaan kansioon, niin ongelma on poissa
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > lenco cs-180dvd ongelma
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy