.img
|
|
zoltak
Newbie
|
19. elokuuta 2005 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
eli kun käännän img tiedoston nrg-muotoon ultraisolla niin se sanoo että levykuvan muunto onnistui mutta se ei kuitenkaan näytä sitä dvd:tä.mikä vois olla vikana(poltossa se ei ainakaan oo kun ei toimi virtuaalisessa asemassakaan)onko joku parempi ohjelma millä sen voi kääntää??
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
19. elokuuta 2005 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä tuo .img tiedosto pitäisi virtuaaliasemissa toimia (ainakin Daemon ja Alcohol), DVDdecrypterillä tuo on helppo sitten polttaa DVD:lle.
|
Tome
Suspended due to non-functional email address
|
19. elokuuta 2005 @ 14:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan turhaa "kääntää" tuota .img millään ohjelmalla, senkun vaihdat päätteen .ISO:ksi niin toimii ihan oikein.
Edit: Vai pitääkö sen olla .NRG?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. elokuuta 2005 @ 14:38
|
RoyalGuru
Junior Member
|
28. elokuuta 2005 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse olen noita .img tiedostoja poltellut nerolla, tosin olen muuttanut ne ensin .iso muotoon ihan windowsin oman komentokehotteen kautta. ei ehkä helpoin keino, mut toimii varmasti eikä tarvitse mitään ylimääräisiä ohjelmia sen muuttamiseen. esimerkkinä: copy c:\leffa.img c:\leffa.iso, ei sen vaikeempaa!
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
28. elokuuta 2005 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tuota kopiontia tarvitse tehdä, riittää että imagen tiedostopäätteen muuttaa .img -> .iso, ja jos tiedostopäätteet eivät näy Exploterissa niin
http://appro.mit.jyu.fi/doc/kayttojarjestelma/index6.html#TOC5 Piilota tunnetut tiedostotyypit (engl. Hide file extensions for known file types) kohdasta ruksi pois.
komentokehoitteella jos haluaa tehdä niin
ren leffa.img leffa.iso
on parempi komento.
|
Moderator
|
28. elokuuta 2005 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja edelleenkään niitä ei tartte muunnella. Nerosta ja Daemon Toolsista päälle "all files (*.*)"
|
Vilen
Suspended due to non-functional email address
|
28. elokuuta 2005 @ 17:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja edelleenkin Nero herjaa .img päätteisestä imagesta "Tapahtui tuntematon virhe luettaessa (avattavan tiedostonnimi)" Ja kun muuttaa päätteen .ISO niin toimii hyvin. Että semmosta...
|
nrautava
Suspended permanently
|
29. elokuuta 2005 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Ja edelleenkin Nero herjaa .img päätteisestä imagesta
Sitä vartenhan on esim. Alcohol 120%.
|
pkaksp
Moderator
|
29. elokuuta 2005 @ 08:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan tuo Alcohol hyvä ja kätevä softa, mutta jos Nero on jo valmiiksi koneella, niin vähempi vaivahan on muuttaa se tiedostopääte kuin se että haet ja asennat toisen softan koneelle.
Itse en tuota Alcoholia ole kertaakaan vielä tarvinnut, joten en sitä ole koneelle turhaa asentanut. Kaikki poltot on hoitunu mallikkaasti nerolla.
|
nrautava
Suspended permanently
|
29. elokuuta 2005 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla se on Diamond Toolsin korvaaja jossa on poltto-ominaisuus.
Ja se hoitaa kaikki imagen testaukset ja poltot mulla.
Mutta jos Nero riittää niin siitä vaan muuttamaan...
|
reddawni
Newbie
|
30. elokuuta 2005 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli oon ladannu pari dvdr leffaa torrenteina. Ja ne on .img muodossa. Mutta oon nyt yrittäny polttaa niitä nerolla, dvd scrypterillä ja alcohol 120%, enkä oo millään saanu niitä toimimaan dvd-soittimessa. Oon muuttanu tiedostomuotoja .iso ja .mds eikä oo sittenkään vielä lähteny toimimaan. TV-ruudus näkyy vaan mustaa kun laittaa levyn sisään. Oisko vielä jtn neuvoja jäljellä?
|
heikki71
Senior Member
|
31. elokuuta 2005 @ 00:28 |
Linkki tähän viestiin
|
oletko katsonut niitä leffoja tietokoneelta-> jos toimii, oisko poltto pielessä, jos ei toimi niin varmasti lataus on mennyt mönkään.
Isobuster-ohjelma purkaa tuollaiset tiedostot kovalevylle ja on ilmainen ohjelma.
|
nrautava
Suspended permanently
|
31. elokuuta 2005 @ 04:56 |
Linkki tähän viestiin
|
reddawni
Tai mounttaa se virtuaali asemaan ja koita katso sillä.
jos toimii, niin koita polttaa eri levylle (+/-, r/rw, merkki) ja poltithan sen maks. 4x nopeudella (2x on hyvä).
jos ei, niin lataa uudestaan joku toinen paketti.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2005 @ 04:57
|
reddawni
Newbie
|
31. elokuuta 2005 @ 18:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Tota noin. Sain toisen leffoista toimii virtuaali-asemas. Mut ei sitä kuitenkaan saanu poltettuu, koska 95% kohdal tulee joku datan lukuvirhe. Eli sen sai katottuu koska vika 5% on jtn ekstroi niin siin ei tullu mitään häikkää. Sit jos vaihto tiedosto muotoo .img vai .iso niin sit ei toiminu enää virtuaaliasemaskaan.
|
Mainos
|
|
|
nrautava
Suspended permanently
|
1. syyskuuta 2005 @ 06:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos koittasit uudelleen pakata ne vaikka DVDshrinkillä...
|