User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 04:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > ohjelma jolla voi vaihtaa mp3sten tietoja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ohjelma jolla voi vaihtaa mp3sten tietoja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kumimies
Newbie
_
20. elokuuta 2005 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedän että on olemassa ohjelmia joilla voi muuttaa mp3sten tietoja(artistin nimen,tyylin jne...).
Mutta en löydä mistään sellasita ohjelmaa.
Pistäkääpä linkkiä!
AfterDawn Addict
_
20. elokuuta 2005 @ 09:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Esim. mp3tag -> http://www.mp3tag.de (löytyy varmaan myös täältä afterdawnista). Ilmainen ja kieleksi saa suomen.
kumimies
Newbie
_
20. elokuuta 2005 @ 09:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelastit päiväni.
Kiitos!
ossy
Newbie
_
21. elokuuta 2005 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma tuntui rakennen jo aikaisemmalla linkillä, mutta itse olen käyttänyt Musicbrainz ohjelmaa. muuttaa myös tiedostonimet mukisematta. Vaatii tosin kirjautumisen, mutta henkilökohtaisia tietoja ei kysellä..

Ohjelman löydät seuraavasta linkistä:

http://musicbrainz.org/
ossy
Newbie
_
21. elokuuta 2005 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma tuntui rakennen jo aikaisemmalla linkillä, mutta itse olen käyttänyt Musicbrainz ohjelmaa. muuttaa myös tiedostonimet mukisematta. Vaatii tosin kirjautumisen, mutta henkilökohtaisia tietoja ei kysellä..

ossy
Newbie
_

Member
_
21. elokuuta 2005 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös esim. uusimmissa Winamp:eissa ole oma Mp3 tagi editorinsa..
nrautava
Suspended permanently
_
22. elokuuta 2005 @ 06:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://users.otenet.gr/~jtcliper/tgf/

eli The GodFather
toimii mp3/ogg/mpc/ape/flac/aac/apl/wv/mp4/ofr/sp filujen editoinnissa

nrautava
Suspended permanently
_
22. elokuuta 2005 @ 06:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ossy

Ja tässä esimerkki...

Eli ei näitä tupla viestejä, nää on ärsyttäviä lukea vai mitä?

Eli käytetään tota "muokkaa viestiä" toimintoa
( eli toi merkki)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. elokuuta 2005 @ 06:29

pkaksp
Moderator
_
22. elokuuta 2005 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttäis olevan tasan sama kellonaika noissa ossyn viesteissä, että johtunee varmaankin netin temppuilusta nuo viestit. Itsellä käynyt joskus samallalailla.
nrautava
Suspended permanently
_
22. elokuuta 2005 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kuulku että toi tapahtuu kun painelee sitä "vastaa" nappia useesti...
(muistaakseniin myös tapahtunut itsellekkin -> en varma)

pkaksp
Moderator
_
22. elokuuta 2005 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näinhän siinä käy. Eli kun netti "jumittaa" ja sen sivun päivittyminen kestää, niin yleisin virhehän tuossa on että painellaan sitä vastaa nappulaa useasti. Tästä seuraa sitten että se vastaa moneen kertaan. Mutta sitä sattuu... :)
ossy
Newbie
_
23. elokuuta 2005 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahoittelen tuota aikaisempaa sählinkiä. Tapahtui joku hämminki siinä viestin lähetysvaiheessa.
Eomer
Junior Member
_
24. elokuuta 2005 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuskin siitä kennellekkään mitään suurta vahinkoa tuli.
Mainos
_
__

_
nrautava
Suspended permanently
_
25. elokuuta 2005 @ 04:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niistä kommentointi (jos tarkotuksella) on vain yritys pitää thread siistinä...
Vahinko tapauksissa se on kyllä aika turhaa.

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > ohjelma jolla voi vaihtaa mp3sten tietoja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy