User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 22:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > usb-väyläiset polttoraudat?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
USB-väyläiset polttoraudat?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Crazax
Suspended due to non-functional email address
_
23. elokuuta 2005 @ 21:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uskaltaako kukaan suositella mitään USB 2.0-väyläistä ulkoista DVD+-RW poltinta? Olen saanut jokseenkin tarpeekseni tuosta nykyisen NEC-1100A:n "luotettavuudesta", laite tuhoaa nykyään DVD-romppuja lähes yhtä tehokkaasti kuin sirkkeli. Maltan tuskin odottaa että saisin jokseenkin varmatoimisen ulkoisen aseman, sitten voisin miettiä miten saisin "korvattua" tuolle NEC:ille kaikki sen tekemät tuhotyöt... >:)

-Czx-
age007ti
Suspended permanently
_
24. elokuuta 2005 @ 03:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä luotan vain sisäisiin polttimiin, en uskaltaisi ostaa ulkoista poltinta ollenkaan.
Crazax
Suspended due to non-functional email address
_
25. elokuuta 2005 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis eikö tosiaan kellään täällä forumilla käyvällä ole tuollaista USB-väyläistä DVD-kärvennintä? Tuskinpa ne sentään niin huonosti myyvät, että kaikki vain seisovat kauppojen varastoissa, kun valikoimaa tuntuu olevan aika lailla.

Haluaisin vain kuulla kommentteja, jotten iskisi taas käsiäni pa*kaan, kuten tuon edellämainitun NEC:in suhteen.

-Czx-
perlamp1
Newbie
_
25. elokuuta 2005 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on LaCien dual layer poltturi, siis sellainen ulkoinen USB-liitäntäinen. Se ei ole ilman minun apuani pilannut vielä yhtään levyä. Ja on toiminut ihan yhtä hyvin niin vanhaan kuin 2.0-väyläänkiin. En voi suositella kuin merkkiä, koska ko malli on jo viime keväänä korvautunut uudella.

Perttuli
cooolls
Member
_
25. elokuuta 2005 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni Käytössä Iomegan Super Dvd poltin (ulkoinen usb 2.0)
Tämä tosin yksikerros dvd levyille ja uusi tupla dvd poltin tullut jo markkinoille. Mutta merkkinä ei ainakaan minua ole koskaan pettänyt!
ekurmi
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. elokuuta 2005 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä kitupiikki.netistä tilattu LG4163B ulkoisessa kotelossa eikä yhtään sutta. Asema siis sama kuin sisäinen ja tukee kaikkia formaatteja myös DL ja RAM-levyjä. Tuolta saa myös pelkkiä ulkoisia koteloita joihin halutessaan voi tunkea minkä aseman tykkää.
Mainos
_
__

_
spertti
Senior Member
_
25. elokuuta 2005 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Mulla sama juttu, eli ulkoisessa kotelossa lg:n polttava. Hyvin on toiminut.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > usb-väyläiset polttoraudat?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy