User Käyttäjä Salasana  

torstai 10.7.2025 / 11:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > java ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
java ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Virus88
Member
_
24. elokuuta 2005 @ 06:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli mul on javan kaa vähä ongelmii. Se ei päästä mua joka paikkaa esim. aapeliin. Se jää vaa huutaa jotai juttuu siihen et ei saa yhdistettyä.

Onko asetukset perseellää vai johtuuko ongelma jostain muusta?
nrautava
Suspended permanently
_
24. elokuuta 2005 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko hakenut uusimman Javan?
http://www.google.fi/url?sa=t&ct=res&cd=1&url=http%3A//java.sun.c...

Ja mikä selain?
-mulla ei edes näytä java käynnistyvän kun käytän FireFoxia, mutta pelit toimii silti...

Oletko muuttanut Javan asetuksista?

hemmus
Newbie
_
24. elokuuta 2005 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi olla että palomuurisi estää pääsyn sinne. (omakohtaisia kokemuksia) voit laittaa áapelin vaikka luotetuille sivustoille, missä suojaustaso pienempi: Internet exploler: työkalut>internetasetukset>suojaus>luotetut sisvustot>sivustot
Lisää sinne https://www.aapeli.com josko vaikka rupeais toimimaan
Virus88
Member
_
24. elokuuta 2005 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole muuttanut asetuksia. pitää koittaa tota uutta javaa. en oo varma että onko mulla sama mutta äkkiäkö mä ton asennan.
En mielellää käyttäis IE:tä Mielummin mozilla. Ja kyl must sygate päästää javan nettii. Jotkuu paikat jotka vaatii javaa toimii. mut toi aapeli on eka joka ei.
Virus88
Member
_
24. elokuuta 2005 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli aina ku yrittääkii mennä pelaa ni pääsen "odota hetki" kohtaa. Ala kulmassa lukee: Applet ACannon started.....ja siihin se sit jääkin.
nrautava
Suspended permanently
_
25. elokuuta 2005 @ 05:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä muistelisin että javan asetuksissa olisi jotain muutettavaa, mutta kun nyt koneella niin ei se näytä javaa (skolessa) niin en voi neuvoa.

Katso vaikka mun kuvan lisäys ohje tuolta Käyttäjien tekemät ohjeet sivustolta ja anna kuva sen Javan välilhdistä... Jos et uskalla kokeilla vaihtaa rastien paikkaa...

Mainos
_
__

_
Frantic
Account closed as per user's own request
_
25. elokuuta 2005 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla Aapelin javasta sellasia kokemuksia että Mozilla & Sun Java -yhdistelmällä en ole aina päässyt pelaamaan. Toisaalta taas IE:llä ja Microsoftin Virtual Machinella olen päässyt pelaamaan luotettavammin. Syytä en tiedä. Lisäksi Virtual Machine on pelissä usein nopeampikin.

Tietenkin Aapelin peleissä voi olla juuri sillä hetkellä jotakin vikoja ja yhteydet eivät pelaa, nykyisin siellä on näin turhan usein. Pelit tökkii, kirjautumiset epäonnistuvat, tilastot eivät päivity jne...

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > java ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy