User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 09:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > tiedostomuoto jonka voi toistaa dvd/vhs-soittimessa?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tiedostomuoto jonka voi toistaa DVD/VHS-soittimessa?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
urbaani
Newbie
_
25. elokuuta 2005 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No terve vaan! Olis tässä tarkotus hankkia itelleni yks Philipsin DVD/VHS-yhdistelmä soitin (Philips DVP3100V DVD/VHS-yhdistelmä, näin tarkasti ottaen). Ja hieman jäi ihmetyttään yks asia, kun luettelon mukaan kone pystyy toistamaan DivX-levyjä, ja toistaakin seuraavat:
DVD-video, DVD+R/RW, DVD-R/RW, video-CD, SVCD, CD-R/RW, DivX 311, DivX 4, DivX 5, MPEG1, MPEG2, MPEG4, CD, CD-R/RW, MP3-CD, WMA-CD, JPEG ja kuva-CD.
Eli siis kysymys on siitä et olisko kenelläkään tietoa siitä et minkälaista videotiedostoa se nauhuri pystyy näyttämään telkkuun? Jos mulla on CD-R levy, niin pitääks mun tallentaa se leffa siihen jossain ihme formaatissa? Toistaaks se AVI:n? Vai pitääks sen olla esim. MPEG? Vai joku muu et sen vois kattoo? Olen hieman ulalla. Apua otetaan avosylin vastaan, joten kiitos jos vaivaudut auttamaan!

I said it once, don't make me say it again!
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
25. elokuuta 2005 @ 13:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poltat sen elokuvan siihen cd-r levylle data -levynä ja kato näkyykö se.
age007ti
Suspended permanently
_
25. elokuuta 2005 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nauhuri ottaa sitä mitä scart-liittimeen työnnetään, eli samaa mitä mikä tahansa VHS nauhuri
urbaani
Newbie
_
30. elokuuta 2005 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okkei, kiitoksia ystävät. Nyt sitte tilaus meneen ja konetta odottelemaan...

I said it once, don't make me say it again!
thing
Suspended due to non-functional email address
_
13. syyskuuta 2005 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
entäs noitten subien kans.missä muodossa jos missään...täälläkin ulalla?
siis divx/xvid muotoisien.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2005 @ 14:53

Mainos
_
__
 
_
urbaani
Newbie
_
13. syyskuuta 2005 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kone tuli perille onnellisesti ja kaikki noi edel mainitut kyllä toimis. Mä en itte tiedä noista subeista mitään, ku mun video-tiedostoissa (ei DVD-leffa, jossa monia kieliä ja subeja: ne kyllä toimii samoin ku koneelta kattois!) on kiinteät tekstit...

I said it once, don't make me say it again!
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > tiedostomuoto jonka voi toistaa dvd/vhs-soittimessa?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy