User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 30.9.2024 / 11:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kysymyksiä jacobson's (ärrän myymistä) boxeista
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kysymyksiä Jacobson's (Ärrän myymistä) boxeista
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
26. elokuuta 2005 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä jo parikin kertaa antanut aika positiivisia kommentteja ko. boxista. Mulla on, kuten olen kertout, niitä jo pari kappaletta. Nyt molemmat lapset (vajaa kolmekymppisiä kummatkin)ovat myös kiinostuneita näistä sovittimista. Tuntuuko hullulta, että meidän perheessä olisi sitten jo yhteensä 4 samanlaista boxia, vai pitäisikö minun hieman avartaa mielipiteitäni. Oikeasti pidän ko. boxista ja se on toiminut hienosti. Yksi asia kuitenkin askarruttaa, eli tällä palstalla siitä ei ole paljon puhuttu. Toivoisinkin kuulevani mielipiteitä kavereilta, joilla se on tai jotka tietävät siitä jotain. Tiedän, ettei nuorisokaan pety saadessaan tämän boxin, mutta olis kiva kuulla muidenkin mielipiteitä. En kai mä nyt sentään ainoa Suomessa ole, joka on käynyt hakemassa boxinsa Ärrältä?
Senior Member

4 tuotearviota
_
27. elokuuta 2005 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aina ei tarvi avata uutta aihetta, varsinkin kun tämän olisit aivan hyvin voinut laittaa jo edellisen avaamasi aiheen perään.

Mutta itse kysymykseen, aivan omien mieltymysten mukaan. Minulla ja 3 sukulaisellani on Humax CX1201-C boksi ja yksikertaisesti siitä syystä että jokainen on todennut sen omiin tarpeisiinsa parhaaksi vaihtoehdoksi. Esimerkiksi minulla tuo Humax on neljäs boksi. Jos sinusta tuntuu että boksi on hyvä ja toimiva niin ihan huoletta voit ostaa vaikka koko suvulle samanlaiset boksit. Osaattepa ainakin ongelmatilanteissa neuvoa toisianne.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. elokuuta 2005 @ 08:26

fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
27. elokuuta 2005 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos kommenteista. Taidan ostaa lapsillekin ne samat boxit. Toi oli muuten tosi hyvä pointti, että jos tulee ongelmatilanteita, niin luultavasti ainakin joku tietää mitä asialle voisi tehdä.

Olen, kuten huomaat, statukseltani "Newbie", enkä oikein tiedä sääntöjä, milloin uuden ketjun voi avata. Kun mainitsit, että olisin voinut laittaa kysymykseni jo edellisen avaamani aiheen perään, niin minun täytyy todeta, etten ole aikaiemmin avannut mitään aihepiiriä (otsikkoa, ketjua tai miksi sitä sitten kutsutaankin).

Kiitos kommentistasi ja täytyy vielä samassa yhteydessä todeta, että tämä palsta vaikuttaa suht. lyhyen käyttökokemuksen mukaan juuri niin hyvältä kuin olen kavereilta kuullutkin.
Senior Member

4 tuotearviota
_
27. elokuuta 2005 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, tässä hieman humoristinen mutta paikkansa pitävä ohjeistuspätkä siitä mitkä ovat poikkeuksetta kaikkien keskustelupalstojen perusohjeet: http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php
effer
Member
_
29. elokuuta 2005 @ 03:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen myös mieltynyt ko. boxiin(Luxoritin nimellä), koskaan ei ole jumittanut, ja mukavan pieni kooltaan. Liittimet riittää minulle mainiosti.. mitäs sitä muuta voi toivoakaan.
Harkinnut kanssa toisen samanlaisen ostoa.

Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
fevrier
Junior Member

2 tuotearviota
_
3. syyskuuta 2005 @ 03:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moikka cpenter83. Sain sun pointistasi kyllä kiinni ja hauskaaakin oli. Tätähän mä tarkoitin sillä, ettei tätä palstaa ole mulle turhaan kehuttu. Mulle tottakai käy, etten availe joka kysymykseen uutta ketjua, mutta jos se on mun mielestä tärkeä aihe, niin ei kai se ole kielettyäkään? Vai onko? Jos on, niin missä menee se raja?
No, jokatauksessa olen saanut tässäkin avatussa ketjussa (ehkä liian heppoisin perustein avattu, mutta kun en tiennyt tarkemmin) itseni kannalta pari tosi hyvää kommenttia (toinen sinulta). Sitten siihen asiaan, jota kysyin. Sinun lisäksesi nim. "effer" antoi oikeasti kommentin (sitähän minä juuri kyselin, eli hyviä ja huonoja puolia sekä myös tuntemuksia) ja "effer" oli lukemastani päätellen aika positiivinen boxin suhteen. Itse et antanut kommenttia itse laitteesta, mutta mielestäni oli pirun terävästi hiffattu, että kun kavereilla on samanmerkkisiä boxeja, niin tietotaitoa on helpo jakaa. Itsessään laite taitaa olla oikeasti pienikokoisin markkinoilla oleva sovitin (kerrankin ei mamma pannut hanttiin uutta viihde-elektroniikkaa hankkittaessa). Ja vielä oma mielipide liittimistä: Miksiköhän jengi yleensä vaatimlla vaatii, että boxissa pitäisi olla 2 scarttia. Jos videoissa tai telkassa on, niin miksi vielä boxissakin. Mulla on itselläni lautasantenni parvekkeella ja siis myös sovitin siihen. Lisäksi tietenkin videot, DVD ja Dolby Surround ja tämä ko. digiboxi. Mulla ei oikeasti ollut minkäänlaisia ongelmia kytkemisen kanssa. Moni puhuu, että boxissa on välttämättä oltava 2 scarttia, mutta ei se mun mielesta niin ole. Eli jos näissä "kalliimmissa" lisälaitteiissa, kuten esim. videoissa, tai sitten vaikka telkkarissa on 2 scarttia, niin ongelmia ei synny. Sitäpaitsi boxissa, jossa on RF-modulaattori, ei scarteilla ole taas vastaavasti mitään väliä boxin toimimisen kannalta. Nyt alkoi pukkaamaan jo niin paljon juttua, että parasta lopetella tältä erää. Hyvät jatkot vaan kaikille.
effer
Member
_
3. syyskuuta 2005 @ 06:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aivan, tuolla rf-modulaattorilla vien signaalin pikku telkkariin työpöydälle ja scartista muutospalikan kautta skaalaimeen ja siitä projektorille.
Ääänet optisena waffen kautta 5.1 settiin.

virittimen herkkyys on mielestäni hyvä, pikuisella antennikaapelin pätkälläkin tuli kuva ja nytkin katselen ikivanhalla murjotulla pikkuharavalla.Tosin samalla antennilla näkyy wanhalla Nokiankin digiboxilla. Virittimien signaalimittarithan eivät ole keskenään vertailukelpoisia.

Onhan tuosta kahden scartin käytöstä selvitetty varmaan joka foorumilla, mutta ei ole tarttunut minunkaan päähän.
Olohuoneessa olen kytkenyt Nokian boxin,Tv:n ja tallentavan dvd:n "täydellä" scart arsenaalilla. Ainakin toimivat oikein...ja scartteja kului pirusti.

Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
Mainos
_
__
 
_
Senior Member

4 tuotearviota
_
3. syyskuuta 2005 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse et antanut kommenttia itse laitteesta...
...Ja vielä oma mielipide liittimistä: Miksiköhän jengi yleensä vaatimlla vaatii, että boxissa pitäisi olla 2 scarttia.
En kommentoinut itse laitetta kun ainoat kokemukset ovat lukemani kehut netistä, mutta itse laitetta en ole käyttänyt. Itsekään en pidä 2 scarttia tärkeänä, mutta toisaalta ei minulla edes ole videoita ja dvd-soitinkaan ei ole tallentava. Omasta mielestäni hyvään 1 scartin boksiin voi ostaa ihan hyvin scartin y-haaroittimen, esimerkiksi Mediaplazashopissa on tällainen ihan laadukas vaihtoehto:
SCART RGB Y haaroitin 1 x uros / 2 x naaras.

Pituus: noin 30 cm. 21 pin täyskytketty. Päästää myös RGB signaalit läpi.

Tämän Y-kaapelin avulla lisäät yhden scart lähdön semmoiseen digiboksiin jossa on vain 1 scart liitin! Esim. Humax 1201 sarja ja Topfield 4000 sarja. Huomioi että useimmat markkinoilla olevat Scart Y-kaapeli ovat vain "9-pin. kytkettyjä".

Hinta 9,50?

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kysymyksiä jacobson's (ärrän myymistä) boxeista
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy