User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 21:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > miten saa muunnettua musiikkitiedostojen formaattia niin että nokia 6600 puhelin voi käyttää sitä soittoäänenä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miten saa muunnettua musiikkitiedostojen formaattia niin että nokia 6600 puhelin voi käyttää sitä soittoäänenä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
stubez
Newbie
_
28. elokuuta 2005 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä onko jotain ohjelmaa jolla voi muuttaa .mp3 tiedostoja esim .awb muotoisiksi tiedostoiksi?
Senior Member

7 tuotearviota
_
28. elokuuta 2005 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

http://www.launchy.net/ - Open Source Keystroke Launcher
http://windowspager.sourceforge.net/ - Open Source Desktop-switcher
grande
Newbie
_
29. elokuuta 2005 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saitko soittoäänet toimimaan? Hain sen ohjelman minkä nimi tulee tuon oheisen linkin kautta ja se muuttaa mp3 tiedostot .awr muotoon. Minun puhelimessani ne eivät ainakaan toiminut millään tavalla!
Mutta kun tutkiskelin nokian sivuja niin nokia 6600:n pitäisi soittaa True Toneja (WB-AMR). Miten mahtaisin saada mp3 tuohon muotoon???!!!
Olisi mukava kun olisi "kunnon" musaa soittoääninä. Kun jos laitan biisit .wav muotoon niin niistä tulee niin pirun isoja että tila melkein loppuu parin biisin jälkeen.

"Älä Tee Sitä Tänään Minkä Voit Huomennakin Jättää Tekemättä"
stubez
Newbie
_
30. elokuuta 2005 @ 03:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo sain, siinä oikealla reunassa heti audio: jutun alapuolella on sellanen valikko mistä voit valita muutetaanko mp3 tiedosto AMR vai WB AMR tiedostoksi. valitset tuon WB AMR niin pitäs toimia, tai ainakin mulla toimii.
grande
Newbie
_
30. elokuuta 2005 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahtaakohan meillä olla sama ohjelma? Minulla ei tullut kuvailemaasi valinta mahdollisuutta. Laitoin kuvan oheiseen linkkiin ohjelmastani joten jos viitsit vilkaista sitä ja kertoa onko kyseessä sama ohjelma. Jos ei ole niin voisitko kertoa mistä omasi hommasit.
Tässä olis se linkki: www.irc-galleria.net/view.php?nick=Marcelo-Nyman&image_id=17969745

stubez
Newbie
_
30. elokuuta 2005 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei oo kyl sama ohjelma.. hankitko ton ohjelman tosta linkistä joka tossa aikasemmin on?
grande
Newbie
_
30. elokuuta 2005 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ottanut sitä sieltä koska en ole enkä onnistunut rekisteröimään itseäni vaikka kokeilin sitä n.10 kertaa. Mitäs muuten esimerkiksi siihen yhtiö kohtään rekisteröitymisessä laitetaan? Olisiko mahdollista että lähettäisit minulle kyseisen ohjelman pakattuna vaikka messengerin kautta?! Olisin todella kiitollinen!

age007ti
Suspended permanently
_
30. elokuuta 2005 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
grande
Newbie
_
30. elokuuta 2005 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii. Kiitoksia! Pääsen tuolla ainakin alkuun. Tosin äänenlaatua huonontaa oikein perkeleesti. Saisikohan silla toisella ohjelmalla paremman laatuisia äänitteitä?

jv78
Junior Member
_
3. syyskuuta 2005 @ 08:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
milläs te siirrätte ne sit puhelimeen? mun puhelin on kyllä 5140 mut pitäs kait noi siinä kuulua. mulla on toi pc-suite mut se ei tajua tota .amr tiedosto muotoa.
grande
Newbie
_
3. syyskuuta 2005 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen ainakin siirrellyt niitä puhelimeeni bluetooth-tikun avulla.

stubez
Newbie
_
3. syyskuuta 2005 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sama täällä, eli bluetoothin kautta..
jv78
Junior Member
_
6. syyskuuta 2005 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en omista moista tikkua. no onnistu ne joka tapauksessa siirtää tolla pc-suitella. ja .amr muodossa vielä.
stubez
Newbie
_
7. syyskuuta 2005 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvä homma
Mainos
_
__

_
grande
Newbie
_
7. syyskuuta 2005 @ 13:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä!

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > miten saa muunnettua musiikkitiedostojen formaattia niin että nokia 6600 puhelin voi käyttää sitä soittoäänenä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy