User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 21:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tilatut levyt ei toimi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tilatut levyt ei toimi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
heippa1
Member
_
29. elokuuta 2005 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikä onkelmana on esim nierlestä tilatut levyt melkein kaikki jökkii jossain kohtaa kun on polttanut leffan niin jossain vaiheessa aina kuva pikselöityy ja pätkii.
onko muilla samanlaisia kokemuksia tarviiko alkaa ostamaan kalliita levyjä täältä?????
ekojari
Suspended due to non-functional email address
_
29. elokuuta 2005 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Polttavan aseman firmware päivitys voi auttaa.
Vika voi olla hyvinkin ostamissasi levyissä. Itse tilasin Nierlestä Bulkpag 4xspeed DVD-R 50kpl ja kaikki melkein susia eikä Firmware päivityksetkään auttanut.
Moderator
_
29. elokuuta 2005 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitat vielä mahdollisimman hitaalla polttonopeudella.
Älä tee koneella muuta polton aikana.
Älä polta levyä ihan täyteen asti. Ulkoreuna on usein sitä huonoa aluetta. Eli jätä levylle, sanotaan nyt vaikka ~100 Mt tyhjää.

Ensi kerralla tarkennusta otsikkoon.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2005 @ 15:45

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
29. elokuuta 2005 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
toi on helposti halpojen levyjen ongelma johon olen itsekkin törmännyt kerran jos toisen. Syy voi olla ihan että "erä" on huonoo tai sit yleisimmin itse levy on huonolaatuinen (Media ID) - linki mistä saat hiukan viitteitä mitä tarkoita: http://www.digitalfaq.com/media/dvdmedia.htm

Itse olen viimeaikoina suosinut Verbatimeja (ID RITEK05 muistaakseni), eräs merkki jossa kaikki 25 dvd-r:ää oli susia oli DeLock..olivat halpoja mut ainoastaan dataa niille viitsi polttaa, yksikään leffa ei toiminut ilman tökkimistä jne.

//esim. DVD Decrypterillä näkee helposti ton Media ID:n

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. elokuuta 2005 @ 17:55

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > tilatut levyt ei toimi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy