User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 03:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > partition magic
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Partition magic
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zou-Nou
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla ois tällänen ongelma. Mulla on 80 Gigan kiintolevy ja se on osioitu 57 gigaseks. Haluaisin että saisin tuon lopun tilan käyttöön ilman että tiedot katoaa tosta edellisestä osiosta.Tiedän tuon partition magic ja mulla on myös se. Nyt vaan kysyisin teiltä että mitenkäs tolla nyt se homma hoituu nimittäin en haluaisi että tuosta vanhasta osiosta kaikki tiedot katoaisi. Jos joku voisi pistää tähän jonkin laista opasta olisin kiitollinen.;)
Senior Member

2 tuotearviota
_
30. elokuuta 2005 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Partition magic on aika luotettava. Mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)

Tuolla opas -> http://www.nefernetti.com/partitionmagic.htm
Zou-Nou
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo oon nähny ton oppaan ennenkin mutta toi on eri versiolle. oisko kellään opasta versioon 8.0.
age007ti
Suspended permanently
_
30. elokuuta 2005 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun ostaa tuotteen kaupasta, saa painetun ohjeen myös.

jos olet ostanut tuotteen ja havittänyt ohjeen niin voi voi
Mainos
_
__

_
M00ses
Member
_
30. elokuuta 2005 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistat sen vikan osion ja valitset resize ja venytä palkkia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > partition magic

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy