User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 14:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > auttakaa valitsemaan hyvä p2p ohjelma!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Auttakaa valitsemaan hyvä p2p ohjelma!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
edse
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

kun olen tässä lataillut vähän kaikke torrenteista (ei laitonta), niin haluaisin tietää mikä olisi hyvä, nopea ja mahd. vähän muistiä vievä ohjelma.

Olen tähän mennessä aina käyttänyt Bit Torrenttia ja yleensä lataus nopeus on siinä 15-30 paikkeilla.
Olen kyssä havainnut siinä paljon heikkouksia.
jos lataa, niin konetta on lähes mahdotonta käyttää (hitaus...).
Sen lisäksi voisin kuvitella, että olisi nopeampaa ladata jollain muulla?
Vinkkejä!

Juupajuu
VeeJiiKoo
Junior Member
_
30. elokuuta 2005 @ 13:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos ikinä koittanut DC++ ? hyvä ja helppo ja nopea :)

prossu: AMD Duron 1.8GHz
emolevy: ASRock K7VT4A Pro
Muisti: Buffalo 512Mb
Kovalevyt:Seagate 120Gt & 200Gt
Näyttis: ATI R9550 128Mb 128bit AGP DVI+VGA+TV
käyttis: Windows XP Pro + SP2
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2005 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se on monesti yksilöllistä. Näistä ei kannata huutoäänestystä tehdä :)
Suosittelen kuitenkin DC++ ohjelmaa.
nrautava
Suspended permanently
_
31. elokuuta 2005 @ 05:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haulla löytyy vertailuja, huutoäänestystä ja muita vinkkejä...

S_V_K
Newbie
_
31. elokuuta 2005 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ketjun aloittajalta on pakko kysyä, käyttääkö hän Azureusta torrent-clientinä. Se kyllä on paljon raskaampi kuin mikään muu torrent-client.

viitaten "jos lataa, niin konetta on lähes mahdotonta käyttää (hitaus...). "
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. elokuuta 2005 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ABC clientti on hyvä minusta, kevyt ja erittäin yksinkertainen käyttää, ei mitään ylimääräistä toimintoa vaan ihan perus jutskat. Lapsetkin osaa käyttää. :) Joo ja mielellään kannatanee käyttää hakua vastaisuudessa kun näitä topiikkeja on aika paljon...

Moderator

5 tuotearviota
_
31. elokuuta 2005 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos koneesta löytyy 512mb niin LimeWire on hyvä hankita.. paitsi ainut miinus tulee just siitä kun se vähän tahtoo tahmata koneen :P

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
nrautava
Suspended permanently
_
1. syyskuuta 2005 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen tyytyväinen clienttiin eXeem

Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2005 @ 17:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän DC++ se on vaan mun mielestä paras, sitä olen vaan tottunut käyttää ja voi jutella samaan aikaa toisten kanssa..main chatissä jossa on ihan hyvääkin juttu seuraa.. mutta kai ne torrentit, Emule ja sit tää DC++ ovat parhaita.. kaikkia olen kyllä kokeillut mutta DC:hen päätynyt, mutta jokaisellahan on omat mielipiteet asiasta..;)

Jumissa 24/7
jersi
Member
_
2. syyskuuta 2005 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jos viittii hieman tutkii aiempia keskusteluita ni vastaus kysymykseen löytys melko helposti...
Daeron
Junior Member
_
2. syyskuuta 2005 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
RevConnect ehdottomasti.
http://www.revconnect.com/

Kuin DC++, mutta pystyy lataamaan samaa objektia usealta käyttäjältä samaan aikaan, mikä nopeuttaa latausaikaa hurjasti (varsinkin jos esim. jollakin mp3- kipaleella on useita satoja käyttäjiä). Tavallinen DC++ tuntuu jo tylsältä ja ärsyttävältä.
Senior Member
_
3. syyskuuta 2005 @ 07:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asenna eDonkey... sillä pärjää.
Member
_
3. syyskuuta 2005 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile emulea
nrautava
Suspended permanently
_
3. syyskuuta 2005 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@edse

-riittääkö, vai vieläkö haluut lisää testattavaa?

AfterDawn Addict
_
3. syyskuuta 2005 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DC++, suhteellisen nopea, tavara voi olla epäluotettavaa. Täytyy vain löytää hyvä hubi. Paljon tavaran feikkaajia.

eMule, hidas ja pitkät jonot. Tavaraa paljon ja luotettavaa.

Torrent, mielestäni paras p2p, hyvän träkkerin löytäminen joskus hankalaa, mutta sen jälkeen nopea ja luotettava, todella paljon tavaraa jos jaksaa etsiä.

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Member

3 tuotearviota
_
15. syyskuuta 2005 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
bitcomet on mielestäni paras clientti torrenteille.
http://www.bitcomet.com/

aleksiho
_
16. syyskuuta 2005 @ 10:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuinka nopea netti sulla on kun kerran sanoit että sulla tulee 15-30kb/s. Itellä on 512/512 linja ja aina on tullu torrenteilla täuttäkaistaa eli noin 56kb/s. Riippuu myös jakajien määrästä kuinka nopeeta tulee.

Mitään ei osteta, vaan kaikki tehään ite.
Senior Member

10 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2005 @ 10:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ääni edellä mainitulle RevConnectille.
Senior Member

6 tuotearviota
_
19. syyskuuta 2005 @ 06:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite käytän Azureusta ja REvConnectia, Azulla ladataan leffa, ja jollei tuu sanoja mukana, niin DC:llä saa sanat. (laillisen tavaran)Warettajan tehopaketti:D

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
JuzE_
Junior Member
_
20. syyskuuta 2005 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun suosikkeja on RevConnect ja eMule.
morbir
Senior Member
_
20. syyskuuta 2005 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
rev connect
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. syyskuuta 2005 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uuteen Bitcomettiin 0.60 versioon on tullu kiva ominaisuus
eli nytten sillä voi kattoa videoita samaan aikaan kun lataa
gepardi
_
26. syyskuuta 2005 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse käytän eMulea ja ABC torrent clienttiä. DC++ on myös joskus tullut käytettyä. Ja siinäpä ne mielestäni parhaat P2P-ohjelmat onkin. Meinasi unohtua WinMX, joka on myöskin asiallinen kampe.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. syyskuuta 2005 @ 12:10

BZB
Suspended permanently
_
26. syyskuuta 2005 @ 07:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eXeem käytössä

-hyvin on toiminnut.
Mainos
_
__

_
tuure2
Member

5 tuotearviota
_
26. syyskuuta 2005 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Azureus,vähän raskas,mutta ei ole minulla ikinä juuri pelaamista haitannut vaikkei olekkaan kone mikään tehomylly.

AMD Athlon 64 X2 5200+ @2.86Ghz//Asus M2V AM2//Sapphire HD 4850//Kingston 4Gb 533Mhz//Western Digital Caviar SE 250GB//Antec Sonata II

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > auttakaa valitsemaan hyvä p2p ohjelma!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy