User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 03:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger juttuja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
messenger juttuja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hyvämies
Newbie
_
31. elokuuta 2005 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon tallentanut mun meseen useemman käyttäjätunnuksen. mä en vaan tajuu miten voin saada noita hymiöitä toisesta tunnuksesta toiseen. mihin ne hymiöt tallentuu ja onnistuuko siten että kopioi vaan kansiosta toiseen? toinen kysymys: voinko aukasta noita eri käyttistunnuksilla olevia mesejä päällekkäin yhtäaikaa??

kylläpäs tuntee ittensä välillä niin dorkaks näitten ohjelmien kanssa että ihan viduddaa :oD ja saattaahan nuo kyssäritki olla ihan dorkia :)

mutta kiitos jo etukäteen viisaammille ja olkaa ilosia
pkaksp
Moderator
_
31. elokuuta 2005 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hymiöt sun täytyy lisätä jokaiseen erikseen. Tuon päällekkäisyys toiminnon sai apatch:illa käyttöön. En just muista mikä täppä sieltä piti laittaa, mutta testailes tuota: http://apatch.tk/
notrose
Junior Member
_
31. elokuuta 2005 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten meseen luodaan uusia tunnuksia ?
pkaksp
Moderator
_
31. elokuuta 2005 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luot uuden tilin. Eli uuden sähköpostilaatikon.
notrose
Junior Member
_
31. elokuuta 2005 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli Outlook Expressiinkö ? Olen ihan pihalla... :-/
**Löysin kohdan tilin luomiselle mesestä. Näin hienosti kaikki toimii ;-)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2005 @ 12:43

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
31. elokuuta 2005 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Editti: Liian hidas.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2005 @ 12:45

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger juttuja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy