User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 22:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > kone ei tunnista dvd-poltto asemaa!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone ei tunnista DVD-poltto asemaa!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kartaz
Suspended due to non-functional email address
_
31. elokuuta 2005 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkä tässä muutama päivä sit mulla tuli sellanen temppu eteen että toi kone ei löydä minun DVD-asemaa huomasin tuon eräänä päivänä ku aloin polttamaan kaverille peliä ja ei siinä paljoa poltella mitään jos kone ei tunnista DVD-asemaa.. kun aukasen oman tietokoneen sielä ei oo tuota asemaa :( sitten ajattelin että jos pistän GTA:SAn CD:n sisään ja käynistän pelin nii asemaan tulee palaamaan valo ja sit tulee lukemaan että pistä asemaan ensin levy asemaan! no sit mä aukasin kotelon ja tarkistin että eihän johot ole lähteneet irti mutta kyllä ne sen verran tukevasti oli paikoillaan että ei se siitä ainakaan ole kiinni... ja epäilen yhtä asiaa kun yritin yhtä peliä crackata ja se oli sen verran hankalaa puuhaa mutta yritin kuitenkin! no minä käytin siinä jotain Starforce Nightmare ohjelmaa kun joutu sitä käyttämään... (nyt joku tulee kysymään että miks et pelaa oikealla levyllä? no minä vastaan jo nyt sen takia koska siinä on perkeleen moinen naarmu kaverin takia ja kun sen pistää asemaan niin se alkoi vain hurraamaan mutta ei tunnista levyä :( sit mä siinä Starforce ohjelmassa sohasin jotain disable napukkaa ja sen jälkeen se ei varmaan ole enään toiminut... en tiedä koska kaks päivää sen jälkeen kun käytin tota ohjelmaa niin huomasin vasta tuon.

eli kiitos kaikille jotka ovat vaivautuneet lukemaan tuon tekstin ja vastauksille eniten kiitoksia sitten. (Huom! jättäkää turhan päiväiset piste/pilkku paskat pois koska ne ei auta tossa asiassa yhtään!)
age007ti
Suspended permanently
_
31. elokuuta 2005 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile toisella DVD-asemalla
Kartaz
_
1. syyskuuta 2005 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sepäs onkin hemmetin hyvä idea jos olis toinen DVD-asema :)
Diaboli
Member
_
1. syyskuuta 2005 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, Starforcen persläpisoftaan ongelmasi viittaavat. TOCA Race Driver 2:n demon mukana koneelleni asentui SF, joka aiheutti sen, että DVD-ROM asema ei tunnistunut Windowsissa joka käynnistyskerralla. BIOS kyllä näki sen joka kerta. Demon uninstallointi ei poistanut SF:ää koneelta, mutta aikani nettiä selailtuani löysin SF:n tekijöiden sfclean.exe -ohjelman, joka poistaa SF:n koneelta.

Voit tarkistaa SF:n olemassaolon koneeltasi: Device Manager, ylävalikosta View -> "Show hidden devices" päälle. "Show Non-plug and play drivers":n alta köytyy useampi merkintä Starforceen, jos se paskaläjä majailee koneellasi.

edit: Terveiset Codemasterin edustajille: Jätän pelinne hyllyyn ja haistakaa vittu koneeni sotkemisesta.

Regressus Diaboli

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2005 @ 13:44

Kartaz
_
1. syyskuuta 2005 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mutta tässä olen nyt aikani sählänyt niin se asema ajatteli tulla sitten takaisin pystyy taas pelaamaan CD:llä pelejä :) mutta kun ajattelin kuitenkin katsoa että onko toi Starforce koneella niin mistä sinne pääsee olen ettinyt tollasta Device Manager jubaa joka puolelta mutta ei löydy ei... :/
Mainos
_
__

_
Diaboli
Member
_
1. syyskuuta 2005 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oik. napilla "My Computer" -> Manage. Computer Management -> System Tools -> Device Manager.

Regressus Diaboli
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > kone ei tunnista dvd-poltto asemaa!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy