User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 15:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > escan ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eScan Ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member
_
1. syyskuuta 2005 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli latasin tuon eScanin ja tein sivuston mukaisen ohjeen mukaan asennukset ja päivitin itse eScanin.
Aloitin tarkistuksen ja n. 10 s kohdalla tarkistus tavallaan pysähtyy kun n. 100 tiedostoa on tarkistettu. Vaikka itse eScan näyttääkin tarkistuksen olevan meneillään niin ei se ole tunnin aikana tuosta muuttunu. eScan löytää kuitenki yhden ERROR tapahtuman: => ERROR!!! FindFirstFile For C:\Documents and Settings\Omistaja\Kaynnista-valikko\Ohjelmat\Kaynnistys\*.* Failed!!! Reason is Maaritettya polkua ei loydy. (0x3) mikä avuksi?

AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2005 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Scannaus kestää parisen tuntia (2 h).

http://koti.mbnet.fi/pattaya1/escanmwav.htm

Noita error.eitahan näkyy tuolla ohjeessakin 23, itellä jotain seitsemän.

Auttaskohan poisto ja uudelleen lataus.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

java75
Suspended due to non-functional email address
_
1. syyskuuta 2005 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla escan pyörii n.30min vaikka asetukset on aivain kuin ohjeessa!
AfterDawn Addict
_
1. syyskuuta 2005 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eScanin skannausnopeus riippuu tarkistetaanko kaikki tiedostot vai vain ohjelmatiedostot, tiedostojen määrästä ja siitä, onko samaan aikaan muistinvarainen virustutka päällä. Itse otan tarkistuksen ajaksi verkkopiuhan pois ja virustutkan pois päältä. Skannaus kestää silti lähes tunnin,
java75
_
1. syyskuuta 2005 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noin 40000kpl ja 31min...onkohan siinä sit kaikki?? ruksi on kohdassa scan all files..ohjeita?
AfterDawn Addict
_
1. syyskuuta 2005 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@java75: Mulla on tiedostoja tuplamäärä suhun verrattuna, joten totta kai se kestää kaksinkertaisen ajan.
java75
_
1. syyskuuta 2005 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sit kaikki ok! aloittelija ku oon..
Senior Member
_
2. syyskuuta 2005 @ 12:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ittellä ongelma olikin tuossa services tarkistuksessa. Se aina tökkää siihen ku ne on päällä eikä jatka sannausta sen jälkeen. Saisko tuon jotenkin korjattua?

Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
2. syyskuuta 2005 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tee kuten -kemisti-
Itse otan tarkistuksen ajaksi verkkopiuhan pois ja virustutkan pois päältä.

services? Tehtävien hallinta lopeta palvelu.
Virus torjunta jos se haittaa, mutta muista ottaa verkkopiuha irti ensin.

ÄLÄ aloita scannausta noilla alkuperäisillä asetuksilla. Muuta niitä siten, että valitset kohdan Drive ja sitten All Local Drivers. Varmista myös,että kohta Scan All Files on valittu. Asetukset siis kuvan mukaiset. Vasta tämän jälkeen paina Scan nappia.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > escan ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy