User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.4.2026 / 12:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > kuva ei näy tv:ssä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kuva ei näy tv:ssä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
albertto
Junior Member
_
6. syyskuuta 2005 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli kun käynnistän koneen niin tv:ssä näkyy kaikki ne tekstit yms. siihen asti kun tulee se sininen ruutu ja "tervetuloa" teksti, sen jälkeen menee telkkari harmaaksi.

kiitos vastauksista jo etukäteen.

niin ja näyttis oli:
AGP 8x: nVIDIA GeForce FX 5900 Ultra
age007ti
Suspended permanently
_
7. syyskuuta 2005 @ 02:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten olet yhdistänyt laitteet toisiinsa
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2005 @ 07:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
albertto
Junior Member
_
7. syyskuuta 2005 @ 08:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan s-video piuhalla oon yhdistäny. atin kanssa toimi ihan ok, mut sitten ostin uuden näyttiksen niin....
albertto
Junior Member
_
7. syyskuuta 2005 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuosta linkistä ei ollut apua..
kun se kuva todellakin näkyy tuossa mun töllössä, kun konetta alkaa käynnistämään siihen "tervetuloa" tekstiin asti, sen jälkeen kone käynnistyy ihan normaalisti, mutta telkkarissa näkyy vaan harmaa ruutu?????
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2005 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli esim. komposiittiin pakottaminen, PAL-B/G ja klooni tila ei auta tuohon harmauteen?
albertto
Junior Member
_
8. syyskuuta 2005 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei auta.olen neuvoton
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2005 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kuinka uusilla näyttiksen ajureilla kokeillut?
albertto
Junior Member
_
8. syyskuuta 2005 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
viime viikolla laitoin kortin ja ajurit (uusimmat)
grilli
Suspended due to non-functional email address
_
9. syyskuuta 2005 @ 04:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulla näkyy kuva just siihen asti kunnes windows ottaa näyttiksen hallintansa eli vikaa kannattaa metsästää näyttiksen asetuksista ...katteles toi nollanollaseiskan linkki uudestaan läpi ettei olis jossain vaiheessa tullut hutia ...se kuva näkyy aina "dos" tilassa vaikka olisit paneelista tv:n ottanut pois kaytöstä mut ku winukka ottaa komennon pitää asetukset olla kohillaan ...näin ainakin mulla toimii ....
albertto
Junior Member
_
9. syyskuuta 2005 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no nythän se selvis..
mulla ku on tuo home edition niin se ei tue "kahta näyttöä"
Staff Member

32 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2005 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä XP Home:llakin pitäisi kaksi näyttöä toimia, ainakin näytönohjaimen omasta säätöpaneelista.
albertto
Junior Member
_
9. syyskuuta 2005 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa no sitten onkelma ei vieläkään ole ratkennut.
oon jo monta kertaa tsekannu ton linkin, mut ei niin ei..
ja mulla on se "pakota näytöstä telkkariin" asetus päällä, mut ei niin ei..
grilli
Suspended due to non-functional email address
_
9. syyskuuta 2005 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ittellä piti päivittää emon bios aikoinaan et alko näyttis toimiin kunnolla....tosin atin näyttis mut käy kattoon jos löytyis emon valmistajan sivuilta tietoo vaatiiko toi näyttis uudemman biossin....kloonitila käyttöön ja muista hyväksyä ne asetukset kun sattuu oikeet kohille niin kuva tulee töllöön ...sähelsin kerran kaverin nvidian asetuksia ja kaikki tein muka oikein mut ei kuvaa tullu ...mitä lie tuli testattua ku ykskaks kaveri möläyttää et näkyypä hyvin :P eli ne asetukset vieläkin ......
Mainos
_
__

_
albertto
Junior Member
_
11. syyskuuta 2005 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei vieläkään. olen tehnyt jo kaiken mitä voi ihmisellä mieleen tulla, mut ku ei niin ei
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > kuva ei näy tv:ssä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy