User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 01:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox ja sen profiili
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox ja sen profiili
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

4 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2005 @ 05:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Firefoxiin tuli jossain vaiheessa semmonen ikkuna, että piti luoda uusi profiili, defaulttia ei voinut muka käyttää. Nyt meni sitten kaikki default profiilissa olleet pikakuvakkeet yms. Saako tota profiilia vaihdettua jostain helposti?
Pitää varmaan alka tonkimaan tota firefoxin kansiota...

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2005 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistä -> suorita -> firefox.exe -profilemanager
jos haluaa käyttää toista profiilia, tehdä uuden tai poistaa vanhan.
C:\Documents and Settings\[käyttäjätunnus]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\
tuolta löytyy Profiilit 2k/XP Windowseissa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2005 @ 08:10

Antigod
Member
_
7. syyskuuta 2005 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen huomannut tuon silloin kun FF jää jostain syystä päälle, vaikka sivun on sammuttanut (näkyy TaskManagerissa kyllä), eli uudelleen nettiin mennessä itseasiassa avaa Firefoxia toiseen kertaan.
jule100
Suspended permanently
_
7. syyskuuta 2005 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
9. syyskuuta 2005 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on aina toiminu ku oon lopettanu firefox.exe(t) tehtävienhallinnasta ja sen jälkee käynnistäny firefoxin uudestaa, jolloin se on toiminu taas normaalisti.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox ja sen profiili

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy