User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 modaus, perustieto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS2 Modaus, perustieto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Flatwound
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2005 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis, mitähän oleellista ja tärkeää minun tulisi tietää PS2 modauksesta? Olen ajatellut modata/modauttaa oman laitteeni, joten ajattelinpa tiedustella asiasta enemmän, itse en tiedä yhtään mitään kyseisestä operaatiosta.

Ja aiheeseen liittyen, löytyisköhän Kuopion alueelta asiansa osaavaa modaajaa, ja paljonkohan tuo tulisi maksamaan?
Valittaja
Account closed as per user's own request
_
7. syyskuuta 2005 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modaus on rahan takia kannattavampaa tehdä itse, mutta jos ei uskalla konsolia ruveta aukomaan kannattaa se sitten viedä/lähettää ammattilaiselle modattavaksi..

Modaukseen tarvitset: tinaa, kolvin, johtoa (joissain modeissa tarttee eripaksuisia johtoja) ja tietysti ruuvarit konsolin avaukseen :D

Mod-piireistä ehkä "parhain" on Matrix Infinity.
Duo2 SE on halpuudeltaan asiallinen modi.

Yksi kauppa mistä noita voi ostaa on http://www.modpiiri.com/?sivu=paasivu
Flatwound
Suspended due to non-functional email address
_
7. syyskuuta 2005 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mieluitenhan minä tämän tehtävän uskoisin jollekkin joka asian taitaa, itse en oikein ole kätevä käsistäni. Mitenkäs tuo halvempi vehjas on "huonompi" kuin tuo Matrix? Paljonkohan tästä modauksesta yleensä veloitetaan?
Valittaja
Account closed as per user's own request
_
7. syyskuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Matrix infinity käynnistää kaikki levyt suoraan, eli pelejä ei tarvitse käynnistää eri tyyleillä. Matrix Infinity toistaa:
PS alkuperäiset tuontipelit, PS tehdastekoiset piraatit, PS CDR varmuuskopiot, PS2 alkuperäiset tuontipelit, PS2 tehdastekoiset CD-piraatit, PS2 CDR varmuuskopiot, PS2 DVDR varmuuskopiot, PS2 tehdastekoiset DVD-piraatit

Duo2 SE toistaa:
PSX alkuperäiset, PSX alkuperäiset tuontipelit, PSX CDr varmuuskopiot, PS2 alkuperäiset & DVD9 alkuperäiset, PS2 alkuperäiset tuontipelit & DVD9 alkuperäiset tuontipelit, PS2 DVD9 silver, PS2 DVD varmuuskopiot, PS2 CDr varmuuskopiot

Modaukset maksavat noin: 50-70? riippuen kaupasta.
Svr
Junior Member
_
7. syyskuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosiaan tuo 50-70? on hinta ilman piiriä eli siis se asennuksen hinta. Modpiirin kanssa hinta tulee olemaan 100-150? luokkaa riippuen modista.

AMD Athlon 64 4000+, DDR Kingston 2048, 4x 160GB Kovalevy yht 640GB, Connection 3D Radeon 850X 256MB, LG DVD+/- RW Dual-Layer, Näyttö Acer TFT 19 Tuumaa.
Mainos
_
__

_
eejapar
Member
_
9. syyskuuta 2005 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nooo, pitää sanoa tähän että empä paljon ollu kolvaillu yms ennen oman pleikan modausta...mitä ny pari kertaa jottai sentti halkasija johtoja pienenä metallinpaloihin. :D

hmmm ittee vähä niskasta kiinni ja itseluottamusta niin kyl se siitä onnistuu.

ja jossei onnistu ni shadown saa ainaki lisähommia. :P

kohta modaan ehkä jopa kaverin pleikan ja jossei onnistu yhtä hyvin ni ostan sille uuden. :) katotaa ny luottaaks se muhu. :P

nimim. vuosi toiminu hienosti infinity V5 pleikassa. :)

ROTFLMFAO
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 modaus, perustieto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy