User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 22:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > dku-5 liitäntäkaapeli ongelma nokia 6100 puhelimessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dku-5 liitäntäkaapeli ongelma Nokia 6100 puhelimessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Joonas112
Suspended permanently
_
7. syyskuuta 2005 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin halvathinnan.comista tommosen dku-5 liitäntäkaapeli jossa lukee (ihan käyttöoppaassa) 6100 eli se käy mun kännykkään.
Asiaan: Tietokonneellani oli joku nokia pc suite 5.joku ja sitten mä kytkin vaan siihen kännykkään sen johon ja laiton usbeehen ja sit xp asensi ne ajurit ku laiton ajuri-cdeen sisään. Asennus onnistui ja sitten käynnistin nokia pc suite ohjelman, ja siellä sanoo että ei tuettua puhelinta/puhelinta ei kytketty. Poistin ton nokia pc suiten ja asensin siinä ajuri-cdeellä olevan nokia suiten ja muut ajurit siitä. Kattelin uudemman nokia pc suite ohjelman asetuksia. Siellä oli se yhteydet hommeli valitsin sieltä usb. Vieläki sama ongelma. Kun kytkin kännykkään johdon kännykkä sano että uusi lisälaite kytketty ja sitten valillä sano että lisälaite ei ole yhteensopiva tai no jotain sellasta. Kyseessä on nokia pc suite versio 6.4.8. Kaipaan pian apua!! Auttakaa??

Joonas 2600+ mhz 512 mt ram radeon 9600 160 gt kovo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2005 @ 15:48

Joonas112
Suspended permanently
_
7. syyskuuta 2005 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
auttakaa!!?

snb
Junior Member
_
8. syyskuuta 2005 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sielt suiten asetuksista pitää ensinnäkin määrittää käyttöön sarjakaapeli. Ja ja usb laitteiden ajurit pitäisi pääsääntöisesti asentaa ennen laitteen liittämistä usb väylään.
Mainos
_
__

_
Joonas112
Suspended permanently
_
9. syyskuuta 2005 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen tehnyt niin ja laittanu sieltä sen sarjakaapeli ja olen ko0keillut monta kertaa erejä ja ei tuottanut tulosta

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > dku-5 liitäntäkaapeli ongelma nokia 6100 puhelimessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy