User Käyttäjä Salasana  

lauantai 12.7.2025 / 15:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > näyttiksen ajuri ongelmia...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttiksen ajuri ongelmia...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Stagu
Newbie
_
9. syyskuuta 2005 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näyttiksenä minulla on geforce 6600 gt, ja sitten menin ja ostin battlefield kakkosen, pelin asennus sujui ongelmitta, ja kun olin vähän aikaa pelanut ja kun piti lopettaa, tuli teksti ruutuun että peli toimisi paremmin pelin mukana tulleen ajurin kanssa. Minä sitten asensin sen ja kun käynnistin tietokoneen uudelleen, näyttö sammuu windowsiin tullessaan. elikkä pitäisi vissin päästä eroon jommasta kummasta ajurista mutta kun se on vähän hankalaa kun ei nää mitään. voisiko joku nyt vähän helppiä tässä asiassa??
anis82
Member
_
9. syyskuuta 2005 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos vaikka vikasietotilasta ottaisit puis nuo. Eli koneen käynnistyessä (siis kun tsekkaa muistit yms.) painat F8 ja siitä vikasietotila

EDIT: typo

Intel E6750, 3Gt, NV8800GTX

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2005 @ 20:05

Stagu
Newbie
_
11. syyskuuta 2005 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jepulis, nyt kaikki toimii taas hyvin, kiitokset anis82!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > näyttiksen ajuri ongelmia...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy