User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 01:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kovalevy
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kovalevy
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pasi244
Suspended due to non-functional email address
_
10. syyskuuta 2005 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä onkos kellään kokemusta tosta kovalevyn asentamisesta...
Eli ilmeisesti pitää verkko kortti käydä hakemassa tuohon ja sitten jonkin moinen kovalevy... Mutta , milläpä sen kovalevyn saa formatoitua sellaiseen muotoon että toi pleikka sen tunnistaa, ja millä sinne noita pelejä pc:ltä siirtää ? . Olisko siirtokelkka hyvä vaiko kaapelilla ?..

Ja noi netistä imaistut pelithän sitten vissiin toimii ilman mitään modeja, vaiko ?.
BitLoop
Senior Member
_
10. syyskuuta 2005 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niinkuin muistaakseni ohjeissakin täällä jossain mainitaan, niin kannattaa aina käyttää tuota ylhäällä olevaa hakua ennenkuin kysyy.. :D

koska tästäkin on jo ties kuinka monta erikeskustelua käyty

mutta esim tuolla http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/217638 kolmannessa viestissä oon joskus kirjotellut mitä siihen hommaan tarvii :)

Edit: niin ja pelejä voit siirrellä pistämällä kovon väliaikaisesti tietokoneeseen kiinni ja sitten WinHIIP ohjelmalla siirrät imaget.. kuulemma jotenkin verkonkauttakin pelien siirto onnistuu ja siihen tarvii ainakin kait FlashFXP ohjelman.. mutta tosiaan tuonne hakuun kun laittaa vaikka Kiintolevy ja etsii ps2 keskusteluista tuolla sanalla ja laittaa "hae edelliset kohtaan" kaikki viestit niin löytyy vaikka minkälaista ohjetta :)

Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2005 @ 12:12

Pasi244
_
10. syyskuuta 2005 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu tattista... mutta vielä mieltä kaivertaa tuo, että millä konstilla ne pelit olisi kaikkein viisain siirtää tolle kovalevylle ?? siis onko pc.n ja pleikkarin väliin jotain sellasta johdon pätkää.
Pasi244
_
10. syyskuuta 2005 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu tattista... mutta vielä mieltä kaivertaa tuo, että millä konstilla ne pelit olisi kaikkein viisain siirtää tolle kovalevylle ?? siis onko pc.n ja pleikkarin väliin jotain sellasta johdon pätkää.
BitLoop
Senior Member
_
10. syyskuuta 2005 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm.. minulla ei siitä kokemusta ole. mutta ihan normaali rj45 piuha siihen käy (siistuommosia mitä on esim tietokoneiden välillä jos ne on verkossa jne..)
mutta en sitten tiedä pitääkö sen olla ristiin vaiko suoraankytketty kaapeli..
minä olen aina tehnyt niin, että jätän ruuvaamatta tuon verkkoadapterin ps2:sen perään kiinni. eli vaan painan paikoilleen :) joten jos joskus pelejä tarvii siirtää niin saa nopsasti vaan vedettyä kovon ulos ja tökättyä tietsikkaan.

niin ja kuulemma jos noiden piuhojen avulla pelejä siirtelee niin se on äärettömän hidasta. niin muistaakseni jostain olen lukenut. joten varmaan tuo kiintolevyn siirto käy kaikkein kätevimmin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. syyskuuta 2005 @ 17:21

zapnic
Member
_
11. syyskuuta 2005 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
päivää

winhiip aiheuttaa ihme bugeja joihinkin peleihin
mutta hdldump on se softa mikä on tällä hetkellä paras
http://hdldump.ps2-scene.org/

gowabunga!!!!!
Mainos
_
__

_
BitLoop
Senior Member
_
11. syyskuuta 2005 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ohoh. en ole ikinä kuullutkaan etä winhiip noita ongelmia aiheuttaisi. mutta mitä nyt itse olen monta kymmentä peliä tuolla siirtänyt niin pari ongelmaa on ollut..

esim:

Cold Winter lähtee päälle ja alussa kysyy tehdäänkö muistikortille Account. Jos laittaa kyllä äänet ja kuva jää jumittamaan eikä tapahdu mitään. Jos laittaa Ei niin toimii ihan hyvin mutta ei tietty voi tallentaa :/

ja Madden NFL 2006 peli toimii hyvin mutta extroissa olevat kaikki videot ei toimi vaan tilttaa eikä myös Burnout Revenge demo.

ja sitten on ollut vielä kolmas bugi mutta en nyt muista mikä :D

mutta en sitten tiedä johtuisko winhiipistä vaiko että pelin imagessa on jotain häikkää..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2005 @ 07:04

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > kovalevy

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy