User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 09:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > pistin tililleni salasanan, en ole enää admini....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pistin tililleni salasanan, en ole enää admini....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

6 tuotearviota
_
11. syyskuuta 2005 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, kyse on XP:stä. Itse olen admin ja ainoa käyttäjä, ja kun laitoin salasanan tililleni, niin sen jälkeen jotkut ohjelmat valittaa että vain admin saa tehdä sitä ja tätä, vaikka itse on admin. No poistin salasanan, mutta silti windowsin käynnistyksessä tulee kirjautumisvalikko(ennen salasanaa ei tullut), ja silti en ole ylin admin.
Käyttäjätilit valikossa ohjauspaneelissa kyllä lukee että olen admin, mutta silti vaan ei ole...

Mikä avuksi? muu kuin se iänikuinen "asenna uusiks"

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
jeppe
Suspended due to non-functional email address
_
12. syyskuuta 2005 @ 11:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kyseessä XP pro? Siinä ainakin asennusvaiheessa pyydetään asettamaan järjestelmänvalvojan salasana. Jos on, niin muistatko laitoitko sellaisen ja jos laitoit, yritä sitä.
Cathunter
Suspended due to non-functional email address
_
12. syyskuuta 2005 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onnistutko vikasietotilan(F8)kautta kirjautumaan administratorina sisään? Jos olet luonut käyttäjätilin "admin" niin poista tältä vikasietotilassa administratorin oikeuksin tunnukset ja luo uusi.

Tämä edellyttää että jätit tyhjäksi asennusvaiheessa järjestelmänvalvojan salasana -kohdan.
http://www.windowsreinstall.com/winxppro/images/Image24.gif
toinen konsti:
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

M00ses
Member
_
12. syyskuuta 2005 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos olet unohtanut admin salasanan niin netistä löytyy semmonen bootti levyke jolla pääsee vaihtamaan admin salasanan.
En muista ohjelman nimeä, mutta eiköhän googlella jotai löydy.
Senior Member

6 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2005 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole laittanut adminin salasanaa asennuksessa, mutta kävi kumma juttu, tänään kun käynnistin koneen ni ei tullut kirjautumisvalikkoa, ja kokeilin asentaa jonkun ohjelman missä on herjannut, niin toimi:D
Ratkaisu olikin vaan koneen uudelleenkäynnistäminen:D

The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves.
Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
12. syyskuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
start --> run --> control userpasswords2 komennolla pääsee helposti säätämään noita salasanoja
ei välttämättä ole hyötyä tässä ongelmassa mutta kerroin kuitenkin :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > pistin tililleni salasanan, en ole enää admini....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy