User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 12:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emule kaataa koneen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eMule kaataa koneen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pyromaani
Newbie
_
15. helmikuuta 2003 @ 09:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä on ku eMule kaataa koko koneen noi yhden sekunnin jälkeen yhdistämisestä servulle?
awg
Newbie
_
15. helmikuuta 2003 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä eMule kaatuilee muillakin, mutta mulla yleensä vain suljettaessa. Kokeile virallista uutta 0.26b-versiota tai epävirallista pätsi ykköstä.
Newbie1
Newbie
_
15. helmikuuta 2003 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Versiossa 0.26a on turva-aukko, jonka avulla mldonkey-versiota käyttävät pystyvät kaatamaan emulen.
Senior Member
_
15. helmikuuta 2003 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suosittellen emuleplussaa ja tarottia .
emuleplus löytty tosta linkkistä . http://www.emuleplus.tk
Pyromaani
Newbie
_
15. helmikuuta 2003 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kokeillu plussaa ja tarodia, mutta ei auta.
eDonkeys on sama vika.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. helmikuuta 2003 @ 18:12

Member
_
16. helmikuuta 2003 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla myös kaatuili tolla 0.26 versiolla.Otin takas vanhan 0.25 a'la Tarod niin johan taas toimii. ;)
raw
Member
_
17. helmikuuta 2003 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
suosittelen itse 0.26b ei oo kaatunut mulla vielä kertaakaan, sen sijaa emule tarod 0.25b 16d kaatuu 2 tunnin välein. kiva kun yöks jättää lataamaan nii tullut ruhtinaalliset 150 mb.

muuten yössä tulee 1 gb
Pyromaani
Newbie
_
17. helmikuuta 2003 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kokeillu tota uusintaki versiota, mutta ei vaan suostu toimimaan.
hrz
Junior Member
_
19. helmikuuta 2003 @ 04:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä kääyttis sulla on? minäkin kirjoittelin samantapaisesta ongelmasta tälle palstalle pari viikkoa sitten, ja vastaus ongelmaan oli käyttiksen vaihto. nimittäin mulla oli 98se ja kaatuili vähän väliä. vaihdoin ohjeiden mukaisesti xp pro:hon ja sen jälkeen ei ole kaatunut muuli eikä kone kertaakaan.mutta jos sulla on jo xp, asenna käyttis uudestaan..ehkä?
ps. kannataa siirtyä käyttämään dc++:aa, tulee tavaraa pikkusen eri vauhdilla...
Mainos
_
__

_
Pyromaani
Newbie
_
19. helmikuuta 2003 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ennen oli 98, nutta oon vaihtanut sen äskettäin xp pohon. Molemmilla on sama ongelma.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > emule kaataa koneen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy