User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 09:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp kone ei käynnisty ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Windows XP kone ei käynnisty ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
brutus-
Newbie
_
13. syyskuuta 2005 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun koneen pc speaker alkoi yhtäkkiä huutamaan kesken surffailun ja en pystynyt hiiren kanssa painamaan mitään, mutta liikuttamaan pystyin. Painoin resettiä. Kone alkoi käynnistymään uusiksi, kuului piip (ääni joka kuuluu mulla aina kun käynnistän koneen) ja sen jälkeen heti kuului sarja piip-ääniä. Olin ihan wtf ja huomasin että näytössä ei näy mitään vaikka johto on kiinni. Ja kone vaan pyörii siinä (mitään ei tapahdu). Purin tänään koneeni ja kokosin uudelleen mutta ei auttanut. Pc speaker vain huutaa käynnistäessä.

Ehdotuksia ?
Dice
Junior Member
_
13. syyskuuta 2005 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lämmöt korkeella tai näyttis huonosti kii sanoisin minä..
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
13. syyskuuta 2005 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emon ohjekirjasta katot mitä se piippaus meinaa... Helpottuu vianetsintä paljon.
dfwta
Senior Member
_
13. syyskuuta 2005 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No laske piippaukset ja katso vastaus täältä:

http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml
Osku87
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
13. syyskuuta 2005 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
No laske piippaukset ja katso vastaus täältä:

http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml
Noi ei vaan pidä paikkaansa muuta kuin joillekki vanhoille koneille. Edelleen ne näkee manuaalista parhaiten.

Edit: Esim. Rammi väärin/väärä/rikki piippaus puuttuu kokonaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2005 @ 15:19

Mainos
_
__

_
brutus-
Newbie
_
14. syyskuuta 2005 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juuh kiitosta. tiedän nyt että kone ei käynnisty jos minulla on hiiri tai näppis kiinni ps/2 paikoissa. hiiren sain USB :hen kiinni mutta joudun kirjoittamaan OnScreen nääpäimistön kanssa :D . tänää vaa kauppaa ja ostaa uudet ps/2 paikat tai usb näppäimistö
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windows xp kone ei käynnisty ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy